۷ دی ۱۳۹۸، ۱۴:۰۲
کد خبرنگار: 1270
کد خبر: 83610937
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم بسکتبال با ویلچر بوکان از صعود به لیگ برتر بازماند

مهاباد- ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان بوکان گفت: تیم بسکتبال با ویلچر این شهرستان با ایستادن در رده چهارم رقابت‌های مرحله پایانی لیگ دسته اول کشور از صعود به لیگ برتر بازماند.

انورملارحیمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پایان مرحله نهایی این رقابت‌ها، تیم هیات بوکان هر سه بازی خود را واگذار کرد و با ایستادن در جایگاه چهارم فرصت صعود به لیگ برتر را از دست داد.

وی ادامه داد: در مسابقات مرحله نهایی بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور، تیم‌های هیات هرمزگان، هیات قزوین، جانبازان فارس و هیات بوکان حضور داشتند.

وی با بیان اینکه این مسابقات هفته گذشته به میزبانی قزوین برگزار شد، بیان کرد: تیم‌های هیات قزوین و جانبازان فارس با کسب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی توانستند جواز حضور در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور را به دست آورند.

وی اضافه کرد: در دور نخست این مسابقات که طی ۲ مرحله و به میزبانی کرج و بوکان برگزار شد، تیم‌های بوکان و قزوین راهی مرحله نهایی لیگ ملی بسکتبال با ویلچر شده بودند.

تیم بسکتبال با ویلچر هیات بوکان تنها نماینده آذربایجان‌غربی در این رقابت‌ها بود که با صعود نکردن به رقابت‌های لیگ برتر در لیگ دسته یک کشور باقی ماند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha