۱۳ بهمن ۱۳۹۸، ۲۱:۰۳
کد خبر: 83657911
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محرومیت‌زدایی یکی از آرمان‌های اصلی انقلاب اسلامی است

کرمانشاه- ایرنا- استاندار کرمانشاه گفت: محرومیت‌زدایی یکی از آرمان‌های اصلی و مورد توجه انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) بوده است، رهبر معظم انقلاب نیز در ابلاغیه‌هایی که به سران سه قوه اعلام می‌کنند؛ همیشه توجه بسیار ویژه ای به محرومیت زدایی دارند.

هوشنگ بازوند عصر یکشنبه (۱۳ بهمن ماه) در آیین آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به ۱۰۳ روستای بخش سرفیروزآباد شهرستان کرمانشاه اظهار داشت: میانگین کشوری هزینه گازرسانی به هر خانوار ۱۲ میلیون است ولی وزارت نفت با وجود بالابودن این هزینه ها در مناطق کوهستانی، گازرسانی به مناطق محروم و روستاهای مرزی را در دستور کار قرار داد.

وی با تاکید بر این موضوع که در دوران دولت تدبیر و امید یک توجه ویژه به مناطق محروم شده است، گفت: تا سال ۹۲ تنها ۲۱۳ روستای استان کرمانشاه به شبکه گازرسانی متصل بودند و در سال ۹۸ این تعداد به هزار و ۳۲۱ روستا رسیده است و اکنون هم شاهد آغاز عملیات گازرسانی به ۱۰۳ روستای بخش سرفیروزآباد هستیم.

بازوند اظهار داشت: گازرسانی به روستاهای مناطق سردسیر استان یک کار ارزشمند است که زمینه ایجاد آسایش و رفاه برای هم استانی ها در این نواحی را فراهم می آورد.
عملیات اجرایی گازرسانی به ١٠٣ روستای بخش سرفیروزآباد شهرستان کرمانشاه با اعتبار اولیه ٥٧٠ میلیارد و امکان بهره مندی ۲ هزار و ٥٠٠ خانوار از گاز طبیعی اجرا شد. 
همچنین با حضور استاندار کرمانشاه آیین افتتاح و بهره برداری از گاز طبیعی در ١٠ روستای شهرستان کرمانشاه با ٣٣ میلیارد ریال اعتبار و با امکان بهره مندی ٢٧٣ خانوار از شبکه گاز برگزار شد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

سرخط اخبار استان‌ها