۲۳ دی ۱۳۹۸، ۱۶:۱۷
کد خبر: 83632535
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷ حلقه چاه غیر مجاز در اسلامشهر و رباط کریم مسدود شد

تهران- ایرنا- چهار حلقه در اسلامشهر و سه حلقه چاه غیرمجاز در رباط کریم در راستای احیای سفره‌های زیرزمینی به صورت جداگانه شناسایی و مسدود شد.

به گزارش روز دوشنبه شرکت آب منطقه ای تهران، مدیر امور آب اسلامشهر از انسداد چهار حلقه چاه غیر مجاز خبر داد و گفت: این تعداد چاه در مجموع به عمق ۱۳۱ متر و آبدهی ۶.۵  لیتر در ثانیه پر شد.

محمدرضا گیتی پژوه افزود: با انجام این عملیات از خروج ۱۲۸ هزار  و ۷۰۰ متر مکعب در سال از سفره های آب زیرزمینی این امور جلوگیری خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: امور منابع آب شهرستان اسلامشهر با توجه به وظیفه ذاتی خود بر اساس قانون با هر گونه تخلف در زمینه آبهای سطحی و زیرزمینی با اهتمام جدی برخورد قانونی خواهد کرد.

شهرستان اسلامشهر در جنوب غرب تهران قرار دارد.

انسداد ۳ حلقه چاه غیر مجاز در رباط کریم

مدیر امور منابع آب رباط کریم از انسداد سه حلقه چاه غیرمجاز و جلوگیری از برداشت ۱۱۴ هزار متر مکعب آب از سفره های زیرزمینی این امور خبر داد. 

علیرضا مصطفی پور در این باره گفت: با تلاش گروه گشت و بازرسی این امور، ۳ حلقه چاه غیر مجاز در مجموع به عمق ۲۵۰ متر و دبی ۷ لیتر بر ثانیه در اراضی میمنت آباد  مسدود شد.

وی با بیان اینکه این تعداد چاه ها در جهت اجرای طرح احیا و تعادل بخشی آبهای زیرزمینی و صیانت از منابع آبی پر و مسدود شده است، تصریح کرد: با این اقدام از خروج ۱۱۴ هزار متر مکعب آب در سفره های زیرزمینی این امور جلوگیری شده است.

شهرستان رباط کریم در جنوب غربی تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha