۶ اسفند ۱۳۹۵، ۱۵:۳۷
کد خبر: 82442819
T T
۰ نفر
امام جمعه انزلي: مسئولان اقدامات در حوزه اقتصادمقاومتي را گزارش دهند

انزلي -ايرنا - امام جمعه شهرستان بندرانزلي با اشاره به تاكيدات مقام معظم رهبري درخصوص رفع مشكلات اقتصادي و معيشتي مردم گفت: مسئولان اقدامات خود را در عمل به اقتصاد مقاومتي و همچنين رفع معضل بيكاري به مردم گزارش دهند.

به گزارش خبرنگار ايرنا حجت الاسلام و المسلمين سيد عبدالجواد شمس الدين در خطبه هاي نماز سياسي و عبادي جمعه اين هفته شهرستان با تسليت فرارسيدن ايام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار كرد: مسئولان نبايد از مسايل داخلي كشور و تلاش براي رفع مشكلات و تنگناهاي زندگي مردم غافل شوند .
وي خاطر نشان كرد: در حوزه اقتصاد مقاومتي تا كنون كارهاي قابل قبولي انجام شده اما برخي موارد همچنان بر زمين مانده كه بايد هرچه سريعتر نسبت به برطرف كردن آنها اقدام شود.
حجت الاسلام شمس الدين با اشاره به فرارسيدن 9 اسفند ماه ، روز حمايت از حقوق مصرف كنندگان افزود: متاسفانه برخي كوتاهي ها و چشم پوشي ها بخاطر بعضي مسائل موجب مي شود كه مردم در اين بين متحمل ضرر و زيان شوند حال اينكه بايد همه مجموعه ها نسبت به رعايت حقوق مردم و مصرف كنندگان درخصوص كالاهاي فروخته شده اهتمام داشته باشند .
حجت الاسلام شمس الدين تاكيد كرد: با توجه به تاكيدات مقام معظم رهبري در عمل به اقتصاد مقاومتي و همچنين ورود كالاهاي قاچاق به كشور، استفاده از كالاهاي ايراني و توليدات كارخانجات داخلي توسط مردم فهيم ، ضرورت دارد.
وي در ادامه به فرارسيدن روز امور تربيتي اشاره و اظهار كرد: فعاليت هاي پرورشي و تربيتي در مدارس و آموزش و پرورش يكي از اقدامات لازم و ضروري و از بركات انقلاب اسلامي است كه شهيدان رجايي و باهنر بنيانگذار آن بودند.
امام جمعه انزلي با بيان اينكه اقدامات پرورشي و تربيتي در مدارس بايد علاوه بر جذابيت متناسب با شرايط دانش آموزان باشد، افزود: در كنار فعاليت هاي پرورشي و تربيتي در مدارس، خانواده ها و اولياي دانش آموزان نيز بايد نسبت به اين امر مهم اهتمام داشته باشند تا ايجاد دوگانگي بين خانواده و مدرسه، موجب سرخوردگي فرزندانشان نشود.
حجت الاسلام شمس الدين به برگزاري كنفرانس حمايت از انتفاضه فلسطين در هفته گذشته و بازتاب آن در مجامع بين المللي اشاره و خاطرنشان كرد: مسئله فلسطين از زمان شكل گيري انقلاب اسلامي به عنوان يك مسئله اصلي ، محوري و مهمترين مسئله جهان اسلام ، در كشور وجود داشته است .
وي با اشاره به تلاش دشمنان براي تحريف افكار عمومي جهان از مسئله فلسطين و مقاومت اسلامي افزود: دشمنان با برپايي جنگ در كشورهاي اسلامي تلاش كردند اذهان جهانيان را به مسائل داخلي جهان اسلام و درگيري كشورهاي اسلامي و آفريقايي بكشانند اما تلاششان براي كنار گذاشتن فلسطين از محوريت معادلات جهان اسلام، خيال باطلي است .
بندرانزلي در 40 كيلومتري غرب مركز استان گيلان واقع است.
خبرنگار: رضا اكبري ** انتشاردهنده: كبيري
7471/2007

سرخط اخبار استان‌ها