۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۱۷
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85486867
T T
۱۳ نفر

برچسب‌ها

فعالیت دوباره سامانه بارشی در گیلان

۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۱۷
کد خبر: 85486867
فعالیت دوباره سامانه بارشی در گیلان

رشت - ایرنا - کارشناس هواشناسی گیلان گفت: نقشه‌های هواشناسی نشانگر فعالیت سامانه بارشی جدید از ظهر فردا جمعه تا اوایل هفته آینده در استان است که به همین دلیل هشدار زرد صادر شده‌است.

سمانه نگاه روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بر اساس الگوهای هواشناسی طی امروز تا ظهر فردا جمعه کاهش ناپایداری، ابر و افزایش نسبی دما مورد انتظارست اما به تدریج از فردا تا یکشنبه هفته آینده سامانه بارشی بار دیگر در گیلان فعال می‌شود.

وی افزود: در مدت یاد شده به تناوب بارندگی برخی مناطق رگباری و موقتی شدید، وزش باد گاهی شدید، مه آلودگی، رعد و برق و مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی شده‌است.

نگاه بیان کرد: ظرف ۲۴ ساعت گذشته در اسب‌وونی تالش ۱۳ میلیمتر و امام زاده اسحاق ۹ میلیمتر باران باریده است؛ هم اینک بارش‌ها در گیلان قطع شده و آسمان کمی ابری تا نیمه ابری است.

وی اظهار کرد: صبح امروز اسب‌وونی تالش با هفت درجه سلسیوس کمترین و منجیل در ۲۴ ساعت گذشته با ۲۱ درجه بیشترین دمای گیلان را به خود اختصاص داد و دمای فعلی رشت نیز ۲۱ درجه و رطوبت نزدیک ۷۰ درصد است.

کارشناس هواشناسی گیلان اضافه کرد: دریا امروز و فردا برای فعالیت‌های دریانوردی با احتیاط مناسب، اما شنبه و یکشنبه هفته آینده نامناسب است.

آسمان گیلان هم اینک کمی ابری تا نیمه ابری و مه آلود است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha