۴ خرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۱۰
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85487924
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

تیم فوتبال ملوان مغلوب مس رفسنجان شد

۴ خرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۱۰
کد خبر: 85487924
تیم فوتبال ملوان مغلوب مس رفسنجان شد

رشت - ایرنا - در ادامه مسابقات فوتبال لیگ برتر کشور، تیم فوتبال ملوان در بندرانزلی مغلوب مس رفسنجان شد.

به گزارش ایرنا، تیمهای فوتبال ملوان و مس رفسنجان غروب جمعه در هفته بیست و هشتم رقابتهای لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت، تیم مس رفسنجان با نتیجه یک بر صفر مقابل ملوان به برتری دست یافت.

در نیمه نخست این مسابقه که با بارش باران همراه بود، تیمهای ملوان و مس رفسنجان یک بازی متعادلی را از خود به نمایش گذاشتند و بیشتر توپ در میانه میدان جریان داشت و هیچ یک از ۲ تیم نتوانستند به گل برسند تا این نیمه با نتیجه مساوی خاتمه یابد.

اما در نیمه دوم هر ۲ تیم بازی بهتری را از خود به نمایش گذاشتند که در دقیقه ۵۲ سجاد شهبازاده مهاجم تیم فوتبال مس رفسنجان گل برتری تیمش را به ثمر رساند که در نهایت این بازی با همین تک گل به سود مس رفسنجان خاتمه یافت.

قضاوت این بازی را، حسین زیاری با کمک‌های حسن ظهیری و مرتضی سلمان‌نژاد برعهده داشتند که در جریان این دیدار، حبیب فرعباسی، سینا سعادتمند و ابوذر صفرزاده از تیم فوتبال ملوان بندرانزلی کارت زرد دریافت کردند.

تیم فوتبال ملوان در این دیدار با ترکیب حبیب فرعباسی، جلال مداحی، آرمان اکوان، رضا جعفری، میلاد باقری(دقیقه ۶۴ ماهان صادقی)، مجید عیدی، ابوذر صفرزاده، محمدرضا بردبار(دقیقه ۸۲ جلال مسیب زاده)، پوریا پورعلی، سهیل فداکار(دقیقه ۷۳ سینا سعاتمند) و مهران احمدی مقابل مس رفسنجان قرار گرفت.

تیم فوتبال مس رفسنجان نیز با ترکیب حامد لک، محمد نژادمهدی، رامتین سلیمان زاده(دقیقه ۲۲ مجید نصیری)، میثم تیموری، حسن جعفری، فرشید باقری، سعید واسعی، جلال الدین علی محمدی، محمدمهدی محبی، سجاد شهباززاده و رضا دهقانی رو در روی ملوان قرار گرفت.

پیش از این بازی و تا پایان هفته بیست و هفتم رقابتهای فوتبال لیگ برتر کشور که با حضور ۱۶ تیم در حال پیگیری است، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با کسب ۴۰ امتیاز در مکان پنجم و تیم فوتبال مس رفسنجان با کسب ۳۲ امتیاز در رتبه دهم جدول رده‌بندی قرار داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha