۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۱۱
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85487202
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

تارتار: بخاطر هواداران ملوان باید پیروز شویم

۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۱۱
کد خبر: 85487202
تارتار: بخاطر هواداران ملوان باید پیروز شویم

رشت - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: به خاطر شخصیت تیمی و نیز هواداران ملوان در دیدار مقابل مس رفسنجان به پیروزی می اندیشیم و برای کسب سه امتیاز تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، مهدی تارتار عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمهای فوتبال ملوان و مس رفسنجان در بندرانزلی اظهار کرد: گرچه این بازی در جدول رده بندی اهمیتی ندارد اما برای ما مهم است زیرا هدف ما شادی طرفداران مان است.

وی با تسلیت شهادت رییس جمهور و همراهانش افزود: این ضایعه بزرگ را به ملت ایران، رهبر معظم انقلاب و خانواده‌های ایشان تسلیت می گویم.

وی در ادامه به دیدار تیمش مقابل مس رفسنجان اشاره و ابراز امیدواری کرد که بازی خوبی داشته باشند و با کمترین اشتباه از فرصتهای خود بهره برده و هر سه امتیاز این مسابقه را کسب کنند.

سرمربی ملوان بندرانزلی ادامه داد: متاسفانه در چند بازی اخیر نتوانستیم نتایج خوبی کسب کنیم و تا حدی تیم افت کرده که مسئولیت نتایج نامطلوب چند هفته اخیر را برعهده می گیرم.

تارتار اضافه کرد: اما همه ما و بازیکنان تبم تلاش خود را بکار می بندیم و با تمام وجود برای نام بزرگ ملوان می جنگیم تا نتایج خوبی کسب کنیم و از هواداران انتظار است صبور باشند و همچنان از تیم خود حمایت کنند.

وی به مصدومیتهای بازیکنان ملوان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به فشردگی بازی ها متاسفانه چند بازیکن مصدوم داریم و به همین دلیل با توجه به تمرینات و آمادگی بازیکنان ترکیب تیم را مشخص می کنیم اما برخی از بازیکنان با درد و مصرف مسکن وارد میدان می شوند.

به گزارش ایرنا، تیمهای فوتبال ملوان و مس رفسنجان از ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه روز جمعه چهارم خرداد در هفته بیست و هشتم رقابتهای لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی رو در روی هم قرار می گیرند.

تا پایان هفته بیست و هفتم رقابتهای فوتبال لیگ برتر کشور که با حضور ۱۶ تیم در حال پیگیری است، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با کسب ۴۰ امتیاز در مکان پنجم و تیم فوتبال مس رفسنجان با کسب ۳۲ امتیاز در رتبه دهم جدول رده‌بندی قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha