۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۳۲
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85468236
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

سرمربی ملوان: تساوی به هیچ وجه راضی‌کننده نیست

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۳۲
کد خبر: 85468236
سرمربی ملوان: تساوی به هیچ وجه راضی‌کننده نیست

رشت - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: تساوی خانگی مقابل هوادار تهران به هیچ وجه راضی‌کننده نیست.

به گزارش ایرنا، مهدی تارتار دوشنبه شب در نشست خبری پس از بازی تیم های ملوان و هوادار تهران در بندرانزلی اظهار کرد: ما موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم اما متاسفانه نتوانستیم از فرصت های خود به خوبی استفاده کنیم.

وی افزود: با توجه به گلی که در دقایق ابتدایی نیمه نخست دریافت کردیم غافلگیر شدیم و در دریافت این گل نیز کم‌دقت بودیم اما پس از آن به خوبی توانستیم بازی را دراختیار بگیریم و موقعیتهای زیادی را خلق کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی ادامه داد: از طرفداران تیم فوتبال ملوان نیز تشکر و قدردانی می کنم که در این شرایط جوی و با وجود بارش باران ما را تنها نگداشتند و همانند همیشه از تیم خود حمایت کردند اما شرمنده هستیم که نتوانستیم در این دیدار پیروز شویم.

وی اضافه کرد: البته هوادار تیم خوبی است به خصوص در نیم فصل دوم و در خط تهاجمی بسیار خوب عمل کرده و در این بازی نیز گل به ثمر رساند اما ما اگر از فرصت های خود استفاده می‌کردیم، پیروز میدان بودیم که متاسفانه در استفاده از فرصت ها بسیار ضعیف کار کردیم.

تارتار به داوری این دیدار نیز اشاره و بیان کرد: گرچه گل خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندیم اما متاسفانه داور این بازی یک خطای مسلم پنالتی را به سود ما اعلام نکرد وگرنه باید زودتر به گل می رسیدیم و شاید نتیجه بازی نیز تغییر می کرد.

وی خاطرنشان کرد: حتی در یک صحنه باید بازیکن تیم هوادار تهران اخراج می شد اما داور از این کار نیز ممانعت کرد و در کل می‌توان گفت که در این بازی موفق عمل نکرد و اشتباهاتی داشت.

به گزارش ایرنا، تیم های فوتبال ملوان و هوادار تهران در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر کشور، در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی مقابل هم قرار گرفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha