۴ خرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۴۳
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85488035
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

تارتار: اولویت نخست من ملوان است

۴ خرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۴۳
کد خبر: 85488035
تارتار: اولویت نخست من ملوان است

رشت - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: اولویت نخست من ماندن در تیم ملوان است و تا روزی که هواداران و باشگاه بخواهند و همچنین شرایط مهیا باشد، در این تیم خواهم ماند.

به گزارش ایرنا، مهدی تارتار جمعه شب در نشست خبری پس از بازی تیم های ملوان و مس رفسنجان در بندرانزلی اظهار کرد: البته بابت شکست خانگی مقابل مس رفسنجان، از هواداران ملوان عذرخواهی و بابت حمایتی که انجام می‌دهند، از آنان تشکر می‌کنم.

وی افزود: از بازیکنان تیمم هم تشکر می‌کنم که تمام زحمت خود را کشیدند و با توجه به اینکه چند مصدوم و محروم داشتیم، برخی از بازیکنان همچنان با آسیب دیدگی در میدان حضور یافتند که متاسفانه در نهایت نتیجه را واگذار کردیم و مقصر باخت نیز، من هستم.

وی ادامه داد: این در حالی است که اتفاقات بازی می توانست تغییر کند زیرا اگر موقعیت ایده آل ما به گل تبدیل می‌شد، به طور حتم نتیجه تغییر می‌کرد و حتی می توانستیم در ضد حملات به گلهای بیشتری دست یابیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی اضافه کرد: همانطور که تیم فوتبال مس رفسنجان در نیمه دوم و پس از گلی که به ثمر رساند، در ضد حملات هم چند موقعیت مناسب گلزنی داشت که با هوشیاری دروازبان ما، این فرصتها تبدیل به گل نشد.

تارتار به داوری این بازی نیز اشاره و بیان کرد: با توجه به پتانسیلی که در کشور وجود دارد و همچنین از لحاظ مالی کشوری غنی هستیم، اما مشخص نیست که چرا سیستم VIR وارد کشور نمی شود و در چند هفته اخیر نیز اشتباهات داوری به ضرر تیم ما بوده و شاید تصور بر این است که ما نمی توانیم سهمیه آسیا کسب کنیم و تیمی خنثی هستیم.

وی در خاتمه اظهار کرد: البته به خاطر اعتبار و کارنامه‌ای که از ما به جا خواهد ماند، تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا در ۲ هفته پایانی نتایج خوبی را کسب کنیم تا با خاطره‌ای خوش لیگ را به اتمام برساینم.

به گزارش ایرنا، تیمهای فوتبال ملوان و مس رفسنجان غروب جمعه در هفته بیست و هشتم رقابتهای لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت، تیم مس رفسنجان با نتیجه یک بر صفر مقابل ملوان به برتری دست یافت.

تا پایان هفته بیست و هشتم رقابتهای فوتبال لیگ برتر کشور که با حضور ۱۶ تیم در حال پیگیری است، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با کسب ۴۰ امتیاز در مکان پنجم و تیم فوتبال مس رفسنجان با کسب ۳۵ امتیاز در رتبه دهم جدول رده‌بندی قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha