۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۵۷
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 85489611
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تلاش دولت سیزدهم در گیلان با تاسی به نگاه رئیس جمهور شهید با قدرت دنبال می‌شود

رشت - گیلان - وزیر کشور در ورود به گیلان گفت : تمامی دغدغه ها و مباحث مورد تاکید رئیس جمهور شهید در 2 سفر وی به گیلان اعم از راه اندازی واحدهای راکد، اقتصاد دریا محور و محیط زیست و غیره تا حل و رفع آنها با قدرت پیگیری می شود.

احمد وحیدی روز یکشنبه در بدو ورود به استان گیلان در فرودگاه سردار جنگل رشت عنوان کرد: موضوعات متعددی را رئیس جمهور شهیدمان در سفر به استان پیگیری می کردند که بخشی از آنها مسائل اقتصادی از جمله راه اندازی واحدهای راکد بود.

وی عنوان کرد: قسمتی از این مباحث هم مربوط به حوزه اقتصاد دریا محور بود که امروز جزو سیاست های جدی دولت است و بخشی هم مسائل مربوط به محیط زیست است که برای استان اهمیتی ویژه دارد و از جمله دغدغه های مردم در حوزه زیست محیطی است.

وی افزود: مباحث مربوط به بخش کشاورزی از جمله برنج و چای هم از موضوعات مهم استان و دغدغه جدی رئیس جمهور شهید برای حل مسائل مربوطه و مورد تاکید وی بود که حمایت شود و ما امروز در تداوم رویکردهای شهید آیت الله رئیسی با قدرت آنها را پیگیری و دنبال می کنیم.

وی در ادامه با اشاره به حضور خود در گیلان برای شرکت در مراسم بزرگداشت رئیس جمهور شهید و همراهان گرانقدر وی عنوان کرد: مردم همیشه سرافراز استان گیلان و رشت عزیز در عرصه های انقلاب حاضر و پیشرو بوده اند.

وزیر کشور افزود : این استان همواره مهد پاسداشت خون شهیدان و بزرگداشت آنها بوده و خاطرات گرانسنگی از شهدای گرامی گیلان در جبهه های مختلف اعم از دفاع مقدس تا جبهه مقاومت وجود دارد شهدایی که حضوری گسترده و معناداردر دفاع از انقلاب و نظام داشته اند.

وی تصریح کرد: اینک در در ایام شهادت رییس جمهور شهیدمان و همراهان گرانقدرشان چون همیشه گیلانیان در یک حضور درخشان در صحنه های بزرگداشت یاد این شهداء را گرامی داشته اند و مثل همه ایران عزادارا این شهادت بزرگ هستند.

وی عنوان کرد: این مراسم های عزاداری نشان از وفاداری مردم عزیز گیلان و رشت به ارزش ها و آرمان های الهی است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha