۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۵۸
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 85487068
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجتماع بزرگ مردم رشت در سوگواره شهیدان وطن

۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۵۸
کد خبر: 85487068
اجتماع بزرگ مردم رشت در سوگواره شهیدان وطن

رشت- ایرنا- مردم رشت در سالروز آزادی خرمشهر در گلزار شهدای این شهر در اجتماعی بزرگ یاد شهدایی را گرامی داشتند که با نثار خون خود درخت انقلاب را تنومند کردند و در سوگ شهادت رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت به عزاداری پرداختند.

به گزارش ایرنا، گلزار شهدای رشت امروز همچون سراسر ایران میزبان سوگواران رئیس جمهور شهید بود اجتماعی بزرگ از مردم، خانواده های معزز شهدا و زنان و مردانی که فرزندان، پدران و برادران خود را تقدیم اسلام کردند و نیز تشکل های ایثارگری گیلان بود.

زنان و مردان قدرشناس سرزمین میرزا کوچک جنگلی از شهادت رئیس جمهوری گفتند که در راه خدمت به آنها خستگی ناپذیر بود و در این راه به آرزوی دیرنه خود که همانا شهادت در راه خدا بود، رسید.

سمیه موسوی در این اجتماع مردمی شهادت آیت الله رئیسی را بهترین نوع وداع با دنیای فانی عنوان کرد و افزود : شهادت آرزوی هر مومن است و ما در عین آنکه از این فقدان ناراحت و آزرده ایم می دانیم که باید در این اندوه مقاوم و استوار بوده و راه این شهید خدمت را ادامه دهیم و در این راه گوش به فرمان ولایت فقیه باشیم.

مینا آرزومند نیز اظهار کرد: آیت الله رئیسی مردمی، مذهبی و کار کشته بود؛ او برادر دینی ما بود که به شهادت رسیده است و احساس می کنم یکی از اعضای خانواده ام را از دست داده ام و غم از دست دادنش بسیار سنگین است.

رئیس بسیج رسانه استان گیلان نیز در این اجتماع پرشور اظهار کرد: این ضایعه تاسف بار نه تنها قلب ملت ایران و بلکه قلوب مسلمانان جهان را به درد آورد.

سرهنگ مهدی پارسا ادامه داد: شهید خدمت امیدها را در بین مردم و محرومان جامعه زنده کرد و روح عدالت طلبی و خدمت در شرایطی که ملت ایران همچنان در وضعیت سخت تحریمی دشمنان قرار داشتند، بار دیگر جان گرفت.

وی تاکید کرد: شهید آیت الله رئیسی با روحیه جهادی؛ میدان و دیپلماسی را در کنار یکدیگر قرار داد و عملکردی موفق داشت.

پارسا ادامه داد: شهید جمهور روحیه انقلابی ملت ایران را به منصه ظهور رساند و در خدمت رسانی به ملت شب و روز نمی شناخت و در این راه جان خود را فدا کرد.

وی گفت: تاریخ باید قضاوت کند که مردان و خادمان این سرزمین برای خدمت رسانی به ملت چگونه از جان خود گذشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha