۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۴۳
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85486812
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

مشکلی برای حضور طرفداران ملوان در ورزشگاه وجود ندارد

رشت - ایرنا - مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان گفت: طرفدارانی که روز دوشنبه بلیت دیدار بازی ملوان و مس رفسنجان را تهیه کردند، مشکلی برای حضور در ورزشگاه ندارند.

علیرضا وهابی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به تعویق هفته بیست و هشتم رقابتهای فوتبال لیگ برتر کشور، طرفدارانی که پیش از این بلیت بازی تیمهای ملوان و مسی رفسنجان را تهیه کردند، برای حضور در ورزشگاه مشکلی نخواهند داشت و بلیت آنان معتبر است.

وی افزود: قرار بود هفته بیست و هشتم رقابتهای لیگ برتر کشور روز سه شنبه یکم خرداد ماه برگزار شود که به دلیل شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش، این دیدار به تعویق افتاد و دیدارهای این هفته روز جمعه(فردا) چهارم خرداد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین بلیت فروشی مجدد بازی تیمهای ملوان و مس رفسنجان نیز آغاز شده و طرفدارانی که هنوز بلیت تهیه نکردند، می‌توانند برای تهیه این بلیت اقدام کرده تا این بازی را از نزدیک تماشا کنند.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان اضافه کرد: تیمهای فوتبال ملوان و مس رفسنجان از ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه روز جمعه چهارم خرداد ماه در هفته بیست و هشتم رقابتهای لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی رو در روی هم قرار می گیرند.

وهابی بیان کرد: قضاوت این بازی را، حسین زیاری با کمک‌های حسن ظهیری و مرتضی سلمان‌نژاد برعهده خواهند داست، ضمن اینکه فرهاد امینی به عنوان داور چهارم و رحیم رحیمی‌مقدم به عنوان ناظر گروه داوری در این مسابقه حضور خواهند یافت.

به گزارش ایرنا، تا پایان هفته بیست و هفتم رقابتهای فوتبال لیگ برتر کشور که با حضور ۱۶ تیم در حال پیگیری است، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با کسب ۴۰ امتیاز در مکان پنجم و تیم فوتبال مس رفسنجان با کسب ۳۲ امتیاز در رتبه دهم جدول رده‌بندی قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha