جامعه ورزش فارس برای حضور حداکثری در مرحله دوم انتخابات مجلس فراخوان داد

شیراز-ایرنا- افتخارآفرینان، پیشکسوتان و دست اندرکاران ورزش استان فارس همگام با سایر اقشار جامعه برای حضور پرشوردر دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی از مردم فراخوان دادند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، عبدالرحیم خداجو مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت:‌مردم شهیدپرور استان فارس بیش از چهار دهه حاکمیت مردم سالاری دینی، همه ارکان نظام را با رای خود تعیین کرده‌اند و در هر انتخابات با حضور گسترده به جهانیان نشان دادند که بر آرمان‌ها و اهداف خود پایدار هستند.

وی با بیان اینکه جامعه ورزشی میهن اسلامی از جمله استان فارس همیشه در صحنه حاضر بوده اند،ادامه داد: بیست و یکم اردیبهشت ماه نیز ملت شریف ایران به خصوص جامعه ورزش همانند گذشته با حضور میلیونی خود در پای صندوق‌های رای ثابت خواهند کرد پای عشق و تعهد خود به رهبر فرزانه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

خداجو اضافه کرد: اکنون از تمام مردم آگاه، فهیم و همیشه در صحنه دعوت می‌کنیم با حضورپر شورخود در انتخابات، تجدید میثاقی دیگر با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، رهبر فرزانه و شهدای گرانقدر انقلاب داشته باشند.

وی بیان کرد:‌ از همه پیشکسوتان، قهرمانان و نخبگان ورزش می خواهیم در کنار سایراقشارحضور پررنگی درمرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی داشته باشند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس اظهار کرد: بر همه ورزشکاران لازم است که در انتخابات شرکت و نقش گسترده خود را در این رویداد سیاسی و اجتماعی ایفا کنند تا با اتحاد و همدلی موجب تداوم انقلاب و خنثی‌سازی نقشه‌های دشمن در شرایط فعلی شوند.

خداجوبه نقش مؤثر جامعه ورزش در جلب افکار عمومی به ویژه دعوت از مردم اشاره کرد و افزود: کشور در مرحله حساس و تعیین کننده‌ای قرار گرفته است و مردم باید با آگاهی و هوشیاری در انتخابات شرکت کنند.

به گزارش ایرنا، در مرحله نخست انتخابات (۱۱ اسفند ۱۴۰۲) از مجموع ۱۸ کرسی نمایندگی فارس در مجلس، تکلیف ۱۵ کرسی مشخص شد و تعیین تکلیف سه کرسی باقیمانده شامل ۲ کرسی در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و یک کرسی در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد به دور دوم (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشیده شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha