دعوت هنرمندان فارس به حضور پرشور در انتخابات/اهمیت مشارکت در دور دوم

شیراز-ایرنا-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ضمن دعوت از هنرمندان برای مشارکت در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی گفت: اهمیت این مرحله از انتخابات اگر بیشتر از دور اول آن نباشد کم اهمیت‌تر از آن نیست و نیاز است اقشار مختلف مردم پای صندوق‌های رأی بیایند و در این امر مهم و سرنوشت‌ساز مشارکت کنند.

حمیدرضا قانعی چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: کمتر از ۲ روز به برگزاری مرحله دوم دوازدهمین دور از انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده و با توجه به لزوم حضور پرشور جامعه هنری در این رویداد از این قشر فرهیخته برای حضور در پای صندوق‌های رأی دعوت می‌کنیم‌.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: البته هنرمندان فارس همواره در برهه‌های حساس تاریخی، دوشادوش مردم‌، در مسیر حفظ و اعتلای آرمان‌ها و ارزش‌های دینی و ملی کوشیده‌اند و با آثار هنری خود، پیشتاز کنشگری در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی بوده‌اند.

قانعی اضافه کرد: بدون شک در این مرحله از انتخابات هم شاهد نقش‌آفرینی اهالی فرهیخته فرهنگ و هنر خواهیم بود؛ هنرمندان و فرهنگورانی که با شرکت در این رویداد ضمن ادای فریضه شرعی و ملی در تلاش هستند تا با انتخابی صحیح و شایسته به سازندگی و آبادانی کشور کمک کنند.

وی بر اهمیت این مرحله از انتخابات تأکید کرد و گفت: اهمیت این مرحله از انتخابات اگر بیشتر از دور اول آن نباشد کم‌تر از آن هم نیست، لذا نیاز است اقشار مختلف مردم برای کسب بهترین نتیجه پای صندوق‌های رأی بیایند و در این امر مهم و سرنوشت‌ساز مشارکت کنند.

قانعی انتخابات پرشور را زمینه‌ساز رشد و پیشرفت همه‌جانبه کشور و رفع مسائل و مشکلات جاری دانست و با بیان اینکه حضور همه‌جانبه آحاد مردم در انتخابات پیش‌رو، ‌تجلی قدرت ملی، ضامن امنیت و مایوس‌کننده دشمنان است، گفت: بر هر آنکه دل در گرو ایران و پیشرفت میهن‌ عزیزمان دارد، واجب است که روز جمعه پای صندوق‌های رأی بیاید و با انتخابی اصلح، در تحقق چشم‌اندازی روشن برای ایران اسلامی نقش‌آفرین باشد.

به گزارش ایرنا، در مرحله نخست انتخابات (۱۱ اسفند ۱۴۰۲) از مجموع ۱۸ کرسی نمایندگی فارس در مجلس، تکلیف ۱۵ کرسی مشخص شد و تعیین تکلیف سه کرسی باقیمانده شامل ۲ کرسی در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و یک کرسی در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد به دور دوم (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشیده شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha