سردار فدوی: آبرسانی به پنج هزار روستا به همت سپاه کامل شد + فیلم

سمنان - ایرنا - جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه مصمم در رفع دائمی مشکل آبرسانی به روستاها در نقاط مختلف کشور است و اکنون آب‌رسانی به پنج هزار روستا تکمیل شد.

سردار علی فدوی روز سه‌شنبه در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در سمنان افزود: طرح آبرسانی به ۱۰ هزار روستا در کشور هدفگذاری و اکنون ۵۰ درصد از این هدفگذاری محقق شد.

وی ادامه داد: کم‌آبی و ضعف آب‌رسانی ۲ مشکل اساسی و متفاوت از یکدیگر است و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رفع مشکل تنش آبی را با اجرای طرح آبرسانی پایدار به ۱۰ هزار روستای کشور دنبال می‌کند.

سردار فدوی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی برخاسته از مردم به دنبال محرومیت‌زدایی است و در بخش کشاورزی، آبخیزداری و احیای قنات‌ها نیز برای خدمات‌رسانی به مردم برنامه‌هایی را در دست اجرا دارد.

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به شمار روزهای آفتابی در کشور و به ویژه استان سمنان، گفت: ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی کوچک‌مقیاس از اقدامات ارزشمند در محرومیت‌زدایی و در دست پیگیری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار فدوی به منظور شرکت در برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج سازندگی در سمنان از جمله افتتاح ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در روستاهای سمنان به این استان سفر کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha