۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۲۱
کد خبر: 85482518
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

مددجویان زندان یزد قرآن دست نویس به رهبر معظم انقلاب اهدا کردند

یزد- ایرنا- مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی یزد گفت: سه مددجوی زیرپوشش همزمان با دهه کرامت و در آستانه میلاد حضرت امام رضا (ع)، قرآن دست‌ نویس خود را به رهبر معظم انقلاب اهدا کردند.

"رضا مقبلی" روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه کتابت این قرآن مجید توسط مددجویان زندان به مدت یک سال انجام گرفت افزود: تاکنون بیش از ۱۰ جلد کلام وحی با مشارکت حدود ۸۰۰ نفر در زندان‌های استان کتابت شده است.

وی به اهمیت فعالیت‌های مستمر فرهنگی و قرآنی در زندان‌های یزد اشاره کرد و ادامه داد: تاکنون ۶۲۰ زندانی استان موفق به حفظ نیم جزء تا حفظ کامل قرآن کریم شدند و این اقدام مهم فرهنگی همچنان در سطح زندان‌های زیرپوشش ادامه دارد.

این مسئول، محور برنامه‌های فرهنگی برای مددجویان را توسعه اقدامات قرآنی ذکر کرد و گفت: سالانه بر حسب ضرورت شاهد برگزاری برنامه‌های متنوع قرآنی با همکاری نهادها و دستگاه‌های مختلف شامل محافل و کرسی‌های تلاوت قرآن کریم در کنار امور آموزشی هستیم.

مقبلی بیان کرد: فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی در زندان‌ها و بین مددجویان ضمن اینکه با همراهی خوب آنها مواجه است نقش مهمی در اصلاح و تربیت وتحقق اهداف فرهنگی دارد و امسال و بهتر از گذشته با همکاری مددجویان و همراهی نهادها ادامه دارد.

استان یزد حدود چهار هزار زندانی دارد

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha