۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۰۱
کد خبرنگار: 750
کد خبر: 85466441
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۰۱
کد خبر: 85466441
اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد

شاهرود - ایرنا - مسئول معاونت بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود گفت: اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص در عرصه‌های ۱۳ گانه طی هفته بسیج توسط جهادگران این شهرستان برنامه‌ریزی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرگرد مهیار یونس‌آبادی روز یکشنبه در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، افزود: ۱۷۴ گروه جهادی شهرستان اجرای برنامه‌های مختلف از جمله عمرانی و پزشکی را بر عهده دارند.

وی از ساخت ۲ خانه در منطقه پشت بسطام شاهرود برای خانواده‌های نیازمند خبر داد و گفت: این ۲ واحد مسکونی طی هفته بسیج با حضور مسئولان شهرستان واگذار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مرمت و بازسازی ۱۰ خانه در مناطق محروم در حال انجام است، ابراز کرد: اجرای طرح‌هایی به نفع عموم از جمله بازسازی گلزار شهدای شاهرود، کلامو و قلعه نو و خرقان با همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی در حال انجام است.

مسئول معاونت بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود ادامه داد: طرح آبرسانی و آبخیزداری در منطقه بیارجمند با همکاری اداره آبفا و امور عشایری در این هفته افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی توسط ۲۰ گروه جهادی در دستور کار است، اظهار کرد: نمایشگاه ۱۰ گروه جهادی شهرستان شاهرود، فردا(دوشنبه) در مرکز استان سمنان افتتاح می‌شود.

وی از اعزام ۲ گروه پزشکی و دامپزشکی به مناطق محروم جهت خدمت‌رسانی خبر داد و گفت: این گروه‌های جهادی بیشتر در محله‌های اسلامی و مناطق محروم از جمله بیارجمند و طرود خدمات‌رسانی می‌کنند. ۱۵ سری جهیزیه شامل ۱۰ قلم کالای ایرانی به ارزش پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال با مشارکت خیران به زوج‌های نیازمند اهدا می‌شود.

مسئول معاونت بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود با اشاره به اینکه ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش سه تا پنج میلیون ریال در مناطق کم‌برخوردار بین نیازمندان توزیع می‌شود، افزود: پخت و توزیع یکهزار پرس غذا توسط گروه‌های جهادی در دستور کار است.

سرگرد یونس‌ آبادی از نصب ۶۵ صفحه خورشیدی طی سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: ۶۵ صفحه خورشیدی دیگر نیز در هفته بسیج به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

پرداخت ۳۲۰ میلیارد ریال وام خوداشتغالی

وی ابراز کرد: سال گذشته ۳۲۰ میلیارد ریال وام خوداشتغالی از محل تبصره ۱۶ و ۱۸ به متقاضیان پرداخت و پرداخت ۵۰۰ میلیارد ریال وام خوداشتغالی برای امسال پیش‌بینی شد و از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال وام در این زمینه پرداخت شد.

مسئول معاونت بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود از توزیع ۲ هزار تن قیر رایگان طی سال گذشته در شهرستان خبر داد و گفت: توزیع یکهزار تن قیر تا پایان اردیبهشت پس از واگذاری به بسیج در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایرنا، ۱۸۵ پایگاه بسیج و ۱۲ حوزه محلات در شهرستان شاهرود فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha