ایمن سازی و رفع انسداد بزرگراه خرازی پایتخت در حال انجام است/ بازگشایی مسیر تا ساعتی دیگر
عکس تزیینی است

تهران بزرگ - ایرنا - مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: عملیات پاکسازی گل و لای ناشی از بارندگی شدید شب گذشته و ایمن سازی بزرگراه شهید خرازی در محدوده غرب پایتخت از نخستین ساعات امروز(شنبه) آغاز و تا ساعتی دیگر به پایان می‌رسد تا مسیر برای تردد خودروها بازگشایی شود.

علیرضا جعفری روز شنبه با اشاره به بارش‌های بهاری شب گذشته گفت: بدلیل بارش شدید باران مقدار زیادی گل و لای از ارتفاعات مجاور به مسیر بزرگراهی شهید خرازی منتقل کرد که بخاطر رعایت اصول ایمنی و حفظ ایمنی شهروندان با همکاری پلیس راهور بخشی از این بزرگراه مسدود شد.

وی افزود: هم اکنون عملیات تخلیه گل و لای در حال انجام است و تا قبل از ساعت ۱۲ امروز اقدامات لازم توسط نیروهای خدمات شهری انجام و این مسیر بازگشایی می‌شود.

جعفری همچنین از شهروندان خواست مشکلات احتمالی از آبگرفتگی معابر را به سامانه ۱۳۷ شهرداری تهران گزارش کنند.

وی اظهار کرد: این بارش‌ها منجر به آبگرفتگی شدید و یا مسدود شدن مسیرهای ارتباطی شهری پایتخت نشد.

ایمن سازی و رفع انسداد بزرگراه خرازی پایتخت در حال انجام است/ بازگشایی مسیر تا ساعتی دیگر

گرفتار شدن ۳ خودرو در گل و لای بزرگراه شهید خرازی

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران هم گفت: ساعت ۱:۳۰ دقیقه بامداد امروز، یک مورد حادثه گرفتار شدن سه دستگاه خودرو در گل و لای در انتهای اتوبان شهید خرازی ابتدای خیابان اردستانی اطلاع‌رسانی شد.

سیدجلال ملکی اظهار کرد: در ابن حادثه سرنشینان توانسته بودند از خودروها خارج شوند اما حجم زیاد آب باعث شده بود خودروها به حالت نیمه واژگون در آیند.

وی ادامه داد: با حضور نیروهای امدادی آتش نشانی، خودروها از آن وضعیت خارج شده و به محل امنی منتقل شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha