۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۳۶
کد خبرنگار: 5612
کد خبر: 85479147
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

ساماندهی پارکینگ‌های حرم مطهر برای خودروهای زائران امام راحل در منطقه ۱۹

تهران بزرگ - ایرنا - سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ از آماده سازی پارکینگ‌های حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به منظور تسهیل در پارک خودرو زائران حرم مطهر در مراسم ۱۴ خرداد خبر داد.

به گزارش ایرنا، از شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگرپور روز پنجشنبه با اشاره به برگزاری نشست با مسوولان پلیس راهور تهران بزرگ، سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران و بازدیدهای میدانی مکرر از پارکینگ‌ها افزود: معاونت حمل و نقل ترافیک این منطقه مسوولیت جداسازی پارکینگ‌های شماره پنج، ۶، هفت، هشت، ۱۰، ۱۱، ۱۲ و ۱۳۰را در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: عملیات جداسازی محل پارک خودروها از پارکینگ شماره هفت آغاز شده و پیش بینی می‌شود در سایر پارکینگ‌های یاد شده ۲ کیلومتر نیوجرسی جانمایی و اجرا شود.

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ در خصوص سایر اقدامات پیش رو به نصب ۲۰۰ عدد جهت نما، استوانه، خطر نما، ۲۰ عدد بشکه ترافیکی، ۵۰ عدد شبرنگ برای آشکارسازی نیوجرسی، پنج کاشن تانک، بنرهای اطلاع رسانی زائرین و تابلو پارکینگ شهرستان‌ها در مرقد امام راحل اشاره کرد.

اخگر پور اضافه کرد: منطقه ۱۹ به دلیل همجواری با حرم مطهر امام راحل همه ساله مفتخر به میزبانی از زائران شهرهای مختلف است و شهرداری در پهنه پیرامونی و مسیرهای منتهی به محل برگزاری مراسم ۱۴ خرداد در بازه زمانی قبل، حین و بعد از مراسم با اجرای اقدامات در حوزه خدمات شهری، فنی و عمرانی و حمل و نقل ترافیک آمادگی کامل خدمت رسانی به زائران را دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha