شرکت مترو و اتوبوسرانی تا ساعات پایانی جمعه شب به تهرانی‌ها خدمات ارایه می‌دهند

تهران بزرگ - ایرنا - مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: همزمان با برگزاری اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد امام رضا(ع) در روز جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه جاری؛ ایستگاه‌های شهدای هفتم تیر، میدان حضرت ولی‌عصر(عج)، میدان جهاد، تئاتر شهر و بوستان لاله نزدیکترین دسترسی‌ها برای رسیدن به مراسم هستند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو، هادی زند روز پنجشنبه افزود: با توجه به پیش‌بینی استقبال مسافری و به منظور تسهیل در بازگشت شرکت‌کنندگان مراسم، سرفاصله حرکت قطارها در خطوط یک، سه و شش کاهش می‌یابد.

وی اظهار کرد: با برنامه ریزی انجام شده، مسافران می‌توانند در صورت شلوغی ایستگاه‌های میدان حضرت ولی‌عصر(عج) و شهدای هفتم تیر از ایستگاه‌های میدان جهاد، بوستان لاله و تئاتر شهر برای رسیدن به مقاصد خود استفاده کنند.


خدمات اتوبوسرانی در اجتماع امام رضایی ها(ع)

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران هم از خدمات رسانی ویژه ناوگان این شرکت برای حضور مردم شریف تهران در مراسم جشن بزرگ امام رضایی‌ها خبر داد.

مهدی علیزاده ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت ثامن الائمه امام رضا (ع)، گفت: اتوبوس های این شرکت از هشت مبدأ؛ میدان آزادی، شهرک شهید بروجردی، میدان خراسان، شهرک شهید محلاتی، میدان رسالت، میدان راه آهن، صادقیه و شهرری نسبت به انتقال شرکت کنندگان به محدوده برگزاری مراسم اقدام خواهند کرد.

وی تاکید کرد: اتوبوسرانی آمادگی کامل برای تسهیل جابجایی شرکت کنندگان در مراسم فوق در حد فاصل میدان شهدای هفتم تیر تا و میدان ولیعصر (عج) را دارد و خدمات ارایه خواهد داد، همچنین خطوط منتهی و عبوری به محدوده برگزاری مراسم با حداکثر ظرفیت و توان تقویت می‌شود.

علیزاده ادامه داد: از ۲ ساعت پیش از آغاز مراسم خدمات رسانی آغار می شود و تا شامگاه جمعه و پایان مراسم ادامه می‌یابد.

شرکت مترو و اتوبوسرانی تا ساعات پایانی جمعه شب به تهرانی‌ها خدمات ارایه می‌دهند

جشن امام رضایی ها در کدام مسیرها

به گزارش ایرنا، به گفته مدیراجرایی جشن امام رضایی های تهران؛ این سومین سالی است که جشن بزرگ امام رضایی ها در تهران در مسیر از میدان هفت تیر تا میدان ولیعصر به مسافت ۲ کیلومتر است برگزار می شود.

در این جشن ۱۲ هزار خادم در قالب ۴۰۰ موکب قرار است به شرکت کنندگان خدمات ارایه دهند. تمامی اقلام این جشن از سوی خیرین و کمک های مردمی تامین شده است.

شرکت مترو و اتوبوسرانی تا ساعات پایانی جمعه شب به تهرانی‌ها خدمات ارایه می‌دهند

مسیر این جشن در راستای کنترل ترافیک صورت گرفته است، در ضلع جنوبی خیابان کریمخان نیز برای شهربازی در نظر گرفته شده و ویژه برنامه‌های فرهنگی و هنری برنامه ریزی شده است.

قرار است در ضلع جنوبی خیابان کریمخان نیز مواکب راه اندازی شوند تا حجم تردد مردم به نوعی تقسیم و مدیریت شود.

جشن بزرگ امام رضایی ها روز جمعه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ از میدان هفت تیر تا میدان ولیعصر (عج) برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha