۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۵۹
کد خبرنگار: 2103
کد خبر: 85465501
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رفع انسداد محورهای روستایی بخش کن/راه روستاهای چهارگانه سنگان و کشار علیا بازگشایی شد

تهران بزرگ - ایرنا - بخشدار کن از رفع انسداد محورهای روستایی این بخش خبر داد و گفت: پنج مسیر و راه روستاهای چهارگانه سنگان و کشار علیا نیز با تلاش بی وقفه بازگشایی شد

به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری تهران، همزمان با شدت بارش‌های شب گذشته، سیل همراه با سنگ و گل و لای مسیر روستاهای چهارگانه سنگان و کشار علیا را مسدود کرد و با توجه به اهمیت‌ بازگشایی مسیر با حضور به موقع بخشدار، دهیاران و اعضای شوراهای روستاهای تحت شعاع حادثه و نیروهای امدادی، کار بازگشایی مسیرهای مسدود شده، آغاز شد.

مرتضی محمدنژاد روز شنبه با اشاره به وقوع سیل شب گذشته در برخی مناطق این بخش اظهار کرد: از ساعت ۱۱ دیشب شدت بارش‌ها باعث مسدود شدن مسیر چهار روستای سنگان و کشار علیا شد.

رفع انسداد محورهای روستایی بخش کن/راه روستاهای چهارگانه سنگان و کشار علیا بازگشایی شد

وی در ادامه افزود: عملیات اجرایی بازگشایی در نخستین ساعات بامداد امروز با استفاده از ماشین آلات در اختیار دهیاری‌ها شامل ۲ دستگاه لودر، یک دستگاه باب کت و یک دستگاه کامیونت آغاز و تا ساعت پنج صبح طول کشید.

بخشدار کن در ادامه اضافه کرد: با حضور عوامل راهداری مسیر مسدود شده روستای کشار علیا نیز که از سه نقطه بطور کامل مسدود شده بود، صبح امروز بازگشایی شد.

رفع انسداد محورهای روستایی بخش کن/راه روستاهای چهارگانه سنگان و کشار علیا بازگشایی شد

وی ادامه داد: عملیات بازگشایی مسیر پنج روستای مسدود شده نیز از ساعت ۱۲ نیمه شب گذشته آغاز و تا صبح امروز ادامه داشت و مسیرها به طور کامل بازگشایی و هم اکنون تردد از این مسیرها در حال انجام است.

محمدنژاد ضمن تقدیر از زحمات اعضای شوراهای اسلامی، دهیاران، عوامل راهداری و اهالی روستاها گفت: در سایر روستاهای بخش نیز اقدامات پیشگیرانه در جهت جلوگیری از هرگونه مخاطره احتمالی بعمل آمده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha