۱۹ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۲۳
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85412478
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

کمک ۸‌.۳ میلیارد ریالی خیرین ملایری به بخش سلامت

۱۹ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۲۳
کد خبر: 85412478
کمک ۸‌.۳ میلیارد ریالی خیرین ملایری به بخش سلامت

همدان- ایرنا- رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر گفت: خیرین ملایری ماه گذشته حدود هشت میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به حوزه سلامت و بیماران سخت درمان این شهرستان کمک کردند.

"عباس آذرهمایون" روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از این مبلغ خیّران ملایری برای هزینه بیماران سرطانی و سخت درمان بیش از ۴۲۵ میلیون ریال پرداخت کردند.

وی واریز برای هزینه اهداف مجمع به مبلغ ۱۴۴ میلیون ریال و پرداخت بیش از ۶ میلیارد ریال تعمیر بخش کودکان و احداث NICU بیمارستان مهر به نیابت از شادروان "حاج محمدکاظم مهدیان" و کمک ۷۰ میلیون ریالی برای nicu بیمارستان مهر به نیابت از شادروان سید "علی محمد حسینی"را از دیگر کمک‌های خیران ملایری به حوزه سلامت برشمرد.

رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر ادامه داد: برای احداث همراه‌سرای بیمارستان امام حسین(ع) که یکی از طرح‌های مهم و در راستای رفع نیازهای بخش بهداشت و درمان است، خیران ملایری کمک‌های خوبی در این بخش داشتند و توسط خیر نیک اندیش "ابراهیم اکبری" ۸۰۰ میلیون ریال کمک شد.

آذرهمایون واریزی سبد کالا به مبلغ سه میلیون ریال، کمک بیش از ۲۱ میلیون ریال برای ذبح گوسفند، واریزی برای فراخوان خرید زمین میدان سرو به مبلغ ۷۰۵ میلیون ریال، کمک هفت میلیون ریال به صندوق واریزی کارمندان و بازنشستگان مراکز بهداشتی درمانی و کارمندان و بازنشستگان آموزش و پرورش به مبلغ بیش از ۷۵ میلیون ریال را از دیکر کمک‌های خیران برشمرد.

وی همچنین به فعالیت‌های واحد مددکاری مجمع اشاره و بیان کرد: طی ماه گذشته ۲۲۴ نفر به واحد مددکاری مجمع مراجعه کردند و ۲ فقره پرونده برای کمک به بیماران سرطانی و صعب العلاج تشکیل و از چهار بیمار ساکن روستا به منظور پیگیری درمان بازدید شد.

رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر ادامه داد: در این مدت مبلغ ۲۰۰ ریال تسهیلات وام قرض الحسنه به بیماران نیازمند و ۳۸۶ میلیون ریال هزینه پرتو درمانی و شیمی درمانی به هشت بیمار نیازمند پرداخت شد.

آذرهمایون همچنین پرداخت بیش از ۷۶ میلیون ریال هزینه دارو و درمان و معیشتی به ۵۸ بیماران نیازمند از طریق واحد مددکاری، پرداخت هزینه ایاب و ذهاب بیماران نیازمند، توزیع ۲ راس گوسفند ذبح شده، توزیع ۴۳ پرس غذای گرم به ارزش ۳۰ ریال، توزیع ۷۷ مورد وسایل کمک توانبخشی را از دیگر خدمات واحد مددکاری عنوان کرد.

وی گفت: در این مدت خیران ملایری تجهیزات زیادی همچون دستگاه قندخون، کپسول اکسیژن و مانومتر، ویلچیر، دستگاه لیبل زن برای بیمارستان مهر و دستگاه اکسیژن‌ساز به مجمع خیرین سلامت اهدا کردند.

رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر همچنین انجام خدمات پرستاری در منازل بیماران نیازمند در ۱۲ نوبت را از خدمات واحد پرستاری برشمرد و افزود: امسال هفتمین همایش نکوداشت خیرین عرصه سلامت و اهدا کنندگان عضو در ملایر برگزار شد که طی سال‌های گذشته خدمات و کمک‌های بسیار خوبی را از سوی خیران ملایری به بخش سلامت و بهداشت و درمان این شهرستان شاهد بودیم.

به گزارش ایرنا؛ مجمع خیرین سلامت ملایر سال ۱۳۹۱ تاسیس و فعالیت خود را آغاز کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha