۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۲۷
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85491989
T T
۷ نفر

برچسب‌ها

استخرهای الوند و کوثر همدان آماده واگذاری شد

۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۲۷
کد خبر: 85491989
استخرهای الوند و کوثر همدان آماده واگذاری شد

همدان- ایرنا- سخنگوی ورزش و جوانان همدان گفت: استخرهای سرپوشیده الوند و کوثر همدان آماده واگذاری برای سرمایه گذاری بخش خصوصی شد.

علیرضا صفی زاده روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: عملیات تعمیر و تجهیز استخرهای الوند و کوثر شهرستان همدان از طریق مشارکت عمومی-خصوصی و به روش" R.O.L.T " در قالب تعمیر، بهره برداری، پرداخت اجاره و انتقال به سرمایه پذیر" به سرمایه گذار دارای صلاحیت واگذار می شود.

وی اضافه کرد: متقاضیان برای دریافت اسناد این ۲ استخر تا نهم خردادماه فرصت دارند که به اداره ورزش و جوانان همدان مراجعه کنند.

صفی زاده اظهار کرد: هم چنین تمامی مراحل برگزاری فرایند ارجاع کار از دریافت اسناد مشارکت تا ارائه پیشنهاد سرمایه گذاران و بازگشایی پاکت های پیشنهادات در محل اداره کل ورزش و جوانان استان همدان انجام می شود.

وی افزود: نمایندگان بخش خصوصی واجد شرایط جهت اطلاع از شرایط و دریافت اسناد سرمایه گذاری باید به واحد امور قراردادهای اداره کل ورزش و جوانان همدان مراجعه کنند.

سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: این ۲ استخر شنا در موقعیت مکانی خوبی برخوردار است و باتوجه به سابقه، با تعمیر و راه اندازی، استقبال خوبی از آنها خواهد شد.

استان همدان ۲۷ باب استخر شنا سرپوشیده دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha