۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۴۶
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85489735
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

خانه‌مسافرهای دارای مجوز در همدان ساماندهی می‌شود

همدان-ایرنا- معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار همدان گفت: خانه مسافرهایی که از طریق سامانه درگاه ملی، مجوز فعالیت گرفتند مصداق واحد صنفی هستند که با همکاری میراث فرهنکی و دستگاه های متولی ساماندهی می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسدالله ربانی‌مهر روز یکشنبه در جلسه کارگروه ساماندهی خانه مسافرهای همدان اظهار کرد: همدان یکی از قطب‌های گردشگری است و در یکسال اخیر بیش از ۳۰ خانه مسافر از سامانه ملی مجوز گرفتند که به عنوان واحد صنفی نیازمند ساماندهی، حمایت، نظارت و البته رعایت قانون هستند.

کارتن به دست‌ها، خانه‌مسافر نیستند

وی تصریح کرد: کارتن به دست‌ها مجوز ندارند و فعالیت‌شان غیر قانونی است و بین خانه مسافر و این شکل فعالیت‌ها با عنوان کارتن به دست در کنار خیابان تفاوت وجود دارد و تنها واحدهایی صنفی قانونی و قابل حمایت هستند که دارای مجوز از سامانه ملی باشند.

خانه‌مسافرهای دارای مجوز در همدان ساماندهی می‌شود

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار همدان پیش از این جلسه از چند خانه مسافر شهر همدان بازدید و با مدیران مجموعه‌ها راجع به مشکلات آنها گفت و گو کرد.

به گزارش ایرنا، استان همدان دارای ۲۷ اقامتگاه بوم‌گردی، ۱۵ هتل و میهمان‌سرا، ۱۴ میهمان‌پذیر، پنج مجتمع گردشگری، چهار هتل‌ آپارتمان، هفت مرکز تفریحی‌سرگرمی، یک متل، ۶۴ دفتر خدمات مسافرتی، ۱۶ مرکز پذیرایی بین‌راهی و ۱۷ سفره‌خانه سنتی در استان همدان فعال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha