۱۸ اسفند ۱۴۰۲، ۲۱:۳۱
کد خبرنگار: 2170
کد خبر: 85412244
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مشارکت کیشوندان در انتخابات افزایش چشمگیری داشت/ مردم به مسیر توسعه امیدوارند

کیش- ایرنا – بخشدار کیش با اشاره به افزایش چشمگیر مشارکت مردم این بخش در انتخابات گفت: افزایش میزان مشارکت در انتخابات نسبت به دوره گذشته، نشات گرفته از امید و اعتماد مردم به دولت است.

«محبوبه کرمی» شامگاه جمعه در گفت و گو با ایرنا، ضمن بیان اینکه حضور پر شور مردم در انتخابات تمامی توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد، اظهار کرد: مردم به مسیر توسعه ترسیم شده توسط دولت مردمی امیدوارند و آن را با حضور در پای صندوق‌های رأی اثبات کردند.

وی ادامه داد: به لطف الهی با مشارکت پرشور و آگاهانه مردم شریف بخش کیش در کنار همه هموطنان در انتخابات، بار دیگر اقتدار، وحدت و مردم‌سالاری دینی جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی متجلی شد.

بخشدار کیش با قدردانی از اصحاب رسانه در ایجاد شور و شوق انتخاباتی، بیان کرد: با شکر به درگاه الهی، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا از آحاد مردم عزیز این بخش در جزایر کیش، لاوان و هندورابی برای حضور پر شور در انتخابات قدردانی می‌کنم.

وی اضافه کرد: همچنین نیروهای انتظامی، امنیتی و قضایی در کنار عوامل اجرایی انتخابات تمامی تلاش خود را برای برگزاری یک انتخابات سالم به کار گرفتند که جای قدردانی می‌کنیم؛ حضور پر شور مردم در انتخابات پیام مهمی در عرصه بین المللی داشت و نشان داد که مردم عزیز ایران اسلامی حافظ آرمان‌های شهدا هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha