۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۴۶
کد خبرنگار: 2170
کد خبر: 85480207
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

نفرات برتر مسابقات کشوری شنای آب‌های آزاد در کیش مشخص شد

کیش - ایرنا - رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو منطقه آزاد کیش گفت: نفرات برتر مسابقات کشوری شنای آب‌های آزاد به میزبانی جزیره کیش، مشخص شد.

بهرام سعادت روز جمعه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ ورزشکار از سراسر کشور در این تورنمنت حضور داشتند، افزود: این مسابقات در سه رده سنی و در قالب ۱۰ تیم برگزار شد.

وی در رابطه با نتایج رده سنی هشت تا ۱۰ سال، اظهار کرد: دادمهر کریمی و امیرعلی آشوبی از گیلان به ترتیب اول و دوم شدند و شایان شریفی از تیم «ب» جزیره کیش به مقام سوم دست یافت.

رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو منطقه آزاد کیش اضافه کرد: در رده سنی ۱۱ تا ۱۲ سال نیز سام قهرمانی از تیم هواپیمایی معراج اول شد و آرشام رجبی و ساینار عشقی نیا از تهران به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی با اعلام اینکه در رده سنی ۱۳ تا ۱۴ سال، داتیس قوامی از تهران به مقام نخست رسید، ادامه داد: امیرعلی مسائلی از تیم معراج به عنوان نفر دوم و سیروس سازگاری از گیلان نیز به عنوان نفر سوم انتخاب شدند.

سعادت با اشاره به پشتیبانی از این تورنمنت توسط ۱۰ شناور مجهز، بیان کرد: ۶ پدل برد، یک شناور غواص، ۱۰ داور و ۱۰ ناجی از سوی هیات شنای جزیره کیش، این مسابقات را پشتیبانی کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha