۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۳۲
کد خبرنگار: 2170
کد خبر: 85480615
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مدیرعامل منطقه آزاد کیش: کنسرسیوم گردشگری نارسایی‌های این صنعت را رفع کند

کیش- ایرنا- مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اهمیت جهش رونق گردشگری در منطقه گفت: کنسرسیوم گردشگری برای رفع نارسایی‌های موجود در توسعه این صنعت نقش آفرینی می‌کند.

به گزارش روز شنبه ایرنا، رحیم سرهنگی در نشست هم اندیشی و هم افزایی برای نمایشگاه گردشگری کیش با تاکید بر اهمیت این نمایشگاه اظهار کرد: به علت در برگیری صنعت گردشگری در این نمایشگاه، انتظار می‌رود تا بخش خصوصی در برگزاری آن انسجام کافی را داشته باشد.

وی با بیان اینکه سازمان منطقه آزاد کیش در توسعه صنعت گردشگری حامی بخش خصوصی است، افزود: برای موفقیت در توسعه گردشگری نیازمند همدلی و همکاری تمامی جوامع صنفی و فعالان بخش خصوصی هستیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نمایشگاه گردشگری کیش را سرآغاز جشنواره تابستان امسال عنوان کرد و ادامه داد: برنامه‌های راهبردی و خلاقانه در راستای رونق پایدار گردشگری این منطقه به ویژه در فصل کم فروغ تابستان در دست اقدام است.

وی بکارگیری اختیارات قانونی بخش دولتی در کنار بهره مندی از ظرفیت، نوآوری و خلاقیت بخش خصوصی را زمینه ساز تحقق توسعه صنعت گردشگری دانست.

سرهنگی با اشاره بر اهمیت استراتژی تبلیغات گردشگری درفضای رقابتی در دنیا، از حضور 20 بلاگر مطرح کشور برای معرفی جاذبه های گردشگری و رویدادهای کیش در قالب این نمایشگاه خبر داد و گفت: با توجه به تغییر ذائقه مخاطبان، باید در زمینه تبلیغات و محتواسازی متفاوت و تخصصی عمل کرد و در همین راستا نیز از تمامی ظرفیت‌های فضای مجازی بهره مند خواهیم شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha