حضور مردم در انتخابات، میلیون‌ها دلار هزینه دشمن برای ایجاد نا امیدی را آتش زد

کیش- ایرنا – امام جمعه کیش با قدردانی از حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رای توانست میلیون‌ها دلار هزینه دشمنان برای کم رنگ کردن انتخابات در ایران را آتش بزند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین«علیرضا بی‌نیاز» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کیش اظهار کرد: دشمنان تمامی تلاش خود را برای نا امید کردن مردم از انقلاب اسلامی و کم رنگ کردن حضور آنان در انتخابات به کار گرفتند، که خوشبختانه با بصیرت مردم خنثی شد.

وی با اشاره به تلاش همه جانبه دستگاه‌ها و نهادهای متولی برای برگزاری یک انتخابات سالم و به دور از چالش، بیان کرد: امروز می‌طلبد تا مسوولان با تلاش‌های شبانه روزی در خدمت مردم باشند تا با کاهش مشکلات معیشتی پاسخ شایسته‌ای به اعتماد آنان داشته باشند.

امام جمعه کیش به افزایش مشارکت در انتخابات نسبت به سال گذشته نیز اشاره کرد و افزود: ملت ایران در این جنگ سرد نشان دادند که پشتیبان ولایت فقیه هستند و راه شهدا را در حفظ آرمان‌های انقلاب ادامه می‌دهند.

وی در ادامه مسئله فلسطین را مهمترین موضوع جهان اسلام دانست و اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان نباید در برابر جنایات رژیم صهیونیستی سکوت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین« بی‌نیاز» ادامه داد: امروز سکوت غربی‌ها در برابر نسل کشی‌های رژیم صهیونیستی در غزه، ادعای پوچ حقوق بشر آنان را در جهان برملا کرده است که در آینده باید پاسخگوی آن باشند.

وی با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رضان از مسوولان جزیره کیش خواست تا با برگزاری برنامه‌های فرهنگی متناسب، فرهنگ ایران اسلامی را در نوروز به نمایش بگذارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha