۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۱۴
کد خبرنگار: 2170
کد خبر: 85477878
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

رییس شبکه بهداشت: کمبود شیر خشک در کیش نداریم

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۱۴
کد خبر: 85477878
رییس شبکه بهداشت: کمبود شیر خشک در کیش نداریم

کیش- ایرنا- رییس شبکه بهداشت با اشاره به برخی اخبار منتشر شده در فضای مجازی گفت: هیچ کمبودی در تامین شیر خشک مورد نیاز جزیره وجود ندارد.

اسدالله احمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه شیر خشک مورد نیاز در کیش به اندازه کافی در داروخانه‌های جزیره وجود دارد، اظهار کرد: برخی برندهای خاص شیرخشک ممکن در بازه‌های زمانی خاص در داروخانه‌ها یافت نشود که مربوط به میزان تولید خود شرکت است.

وی ادامه داد: هم اکنون کیشوندان با ارائه کد ملی نوزاد می‌توانند شیرخشک مورد نیاز خود را از داروخانه‌های سطح جزیره تامین کنند و هیچ مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

رییس مرکز بهداشت کیش همچنین در جلسه‌ای که به منظور هم اندیشی در رابطه با جوانی جمعیت و صیانت از خانواده برگزار شده بود، بیان کرد: جوانی جمعیت و صیانت از خانواده را یکی از مهم‌ترین مسائل حال حاضر کشور می‌دانیم؛ فرصت پنجره جمعیتی که در حال حاضر در آن قرار داریم، فرصتی طلایی برای توسعه و پیشرفت کشور است، اما اگر از این فرصت به درستی استفاده نشود، با پیری جمعیت و عواقب منفی آن روبرو خواهیم شد.

وی هم اندیشی و تبادل نظر در خصوص راهکارهای عملیاتی صیانت از جوانی جمعیت و جلب مشارکت مسوولان و کارشناسان را در اجرای برنامه‌های مربوطه، با اهمیت دانست.

احمدی با تاکید بر ضرورت بررسی علل کاهش نرخ باروری و افزایش سن ازدواج در جامعه گفت: ارائه راهکارهای عملی برای تشویق به فرزندآوری و ازدواج، بررسی موانع موجود در مسیر جوانی جمعیت و صیانت از خانواده، تعیین وظایف و تکالیف دستگاه‌های مختلف در این زمینه، استخراج آمار و اطلاعات مربوط به جوانی جمعیت و صیانت از خانواده، قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، بهره بردن از حضور افراد متخصص و صاحب‌نظر در این حوزه برای کمک رسانه به افزایش نرخ باروری در جامعه ضروری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha