۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۴۱
کد خبر: 85407455
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۴۲ کلاس درس قشم آماده اسکان نوروزی فرهنگیان است

۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۴۱
کد خبر: 85407455
۲۴۲ کلاس درس قشم آماده اسکان نوروزی فرهنگیان است

قشم - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم از آمادگی ۳۶ مدرسه در قالب ۲۴۲ کلاس درس این شهرستان برای اسکان نوروزی فرهنگیان سراسر کشور در نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

حسین رنجبر گلشواری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: همه ساله و همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی آموزش و پرورش این شهرستان مرزی با تجهیز و ساماندهی مدارس خود اقدام به ارایه خدمات اسکان به فرهنگیان می‌کند.

وی ادامه داد: ظرفیت هر کلاس پنج نفر است و این تعداد مدرسه در مجموع ظرفیت پذیریش یکهزار و ۲۱۰ مسافر را در هر شب دارد.

مدیر آموزش و پرورش قشم توضیح داد: ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در قشم از اواخر اسفندماه جاری آغاز و تا نیمه فروردین سال آینده ادامه دارد.

رنجبر گلشواری با تاکید بر توجه جدی به موضوع تکریم و احترام به فرهنگیان در ستادهای پذیرش و مدارس، برگزاری جلسات توجیهی برای عوامل اجرایی و سرایداران مدارس و تعامل با سایر نهادها به منظور تقویت طرح اسکان را از دیگر اقدامات و برنامه های طرح اسکان موقت فرهنگیان در ایام نوروز در این شهرستان مرزی عنوان کرد.

وی اضافه کرد: در ورودی و خروجی شهرهای این جزیره برنما (بنر) نشانی ستاد اسکان مسافران فرهنگی برای مراجعه مستقیم این افراد به ستاد به منظور دریافت نشانی مدارس و راحتی مسافران نصب می شود.

شهرستان مرزی قشم با بیش از ۱۵۰ هزار نفر جمعیت دارای ۳۲ هزار و ۷۱۰ دانش آموز (۱۵ هزار و ۸۸۱ دختر و ۱۶ هزار و ۸۲۹ پسر) در مقاطع مختلف تحصیلی است و هم اکنون ۲۴۰ مدرسه و یکهزار و ۲۶۷ کلاس درس دارد.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha