۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۲۳
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85407253
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زنگ احسان و نیکوکاری در ۱۳۰۰ مدرسه استان زنجان نواخته شد

زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:‌ زنگ احسان و نیکوکاری برای جمع آوری کمک‌های دانش آموزان و اولیای آنها به نیازمندان و مددجویان در یک هزار و ۳۰۰ مدرسه استان نواخته شد.

روح الله صالحی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به ۱۴ اسفند، سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: همه ساله در آستانه سال نو و بهار طبیعت جشن نیکوکاری با هدف تامین اقلام ضروری اقشار نیازمند با کمک خیرین و نیکوکاران برگزار می شود که بانیان و صاحبان اصلی این روز هستند.

وی شعار روز جشن احسان و نیکوکاری را "‌عید همدلی، نوروز را با نیکوکاری به خانواده‌های نیازمند هدیه کنیم" بیان کرد و اظهار داشت: از محل کمک های مردمی در آستانه سال نو و ماه مبارک رمضان بسته های معیشتی برای خانواده های نیازمند تهیه و توزیع می‌شود.

صالحی با تاکید بر لزوم تقویت فرهنگ امور خیر در جامعه، یادآور شد:‌ روز پنجشنبه ۱۷ اسفندماه پایگاههای جمع آوری کمک های مردمی در میادین، معابر، مراکز نیکوکاری و پایگاههای بسیج و روز جمعه ۱۸ اسفندماه نیز در مصلاهای نماز جمعه برپا خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای نیکوکاران و خیرینی که امکان حضور در محل پایگاهها را ندارند نیز روشهایی غیرحضوری پیش بینی شده است، تصریح کرد: این خیرین در هر جایی که به تلفن دسترسی دارند می توانند با شماره گیری *۱۲# و یا *۸۸۷۷*# مبالغ مورد نظر خود را برای دستگیری از اقشار نیازمند واریز کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به ارائه ۷۸ هزار خدمت در مراکز نیکوکاری استان، گفت: امسال میزان ارائه خدمات به نیازمندان در استان نسبت به سال قبل ۵۱ درصد افزایش یافته است.


اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha