۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۲۲
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85417531
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۱۵۰ بسته معیشتی میان نیازمندان زنجانی توزیع شد

۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۲۲
کد خبر: 85417531
۱۵۰ بسته معیشتی میان نیازمندان زنجانی توزیع شد

زنجان - ایرنا - مدیر بنیاد دستان مهربان گفت: این بنیاد اسفند ماه جاری به همت خیران نیک اندیش و حامیان پر مهر ۱۵۰ سبد معیشتی و بسته ویژه ماه رمضان و نوروز تهیه و میان خانواده‌های تحت پوشش و نیازمندان استان توزیع کرد.

محمدرضا منطقی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سبد معیشتی شامل برنج، روغن، رب، ماکارونی، مرغ، خرما، پنیر، قند، شکر، حبوبات و اقلام بهداشتی و بسته های ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز شامل زولبیا و بامیه، شیرینی عید، شکلات، آجیل، میوه، لباس و کفش است.

وی ارزش ریالی این میزان سبد معیشتی تهیه و توزیع شده را بالغ بر پنج میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال بیان کرد.

منطقی اظهار داشت: بنیاد دستان مهربان زنجان همزمان با پایان سال سوم از فعالیت خود در زنجان به رسم هرسال، با برگزاری کمپین نوروز آسمانی به مناسبت تقارن نوروز با ماه مبارک رمضان به استقبال بهار رفت تا از نوروز خاطره های خوبی برای همه کودکان بسازد.

وی افزود:‌ این بنیاد هر سال برای تامین بسته های معیشتی و نوروزی با اطلاع رسانی گسترده از حامیان و مردم زنجان دعوت می کند تا با کمک های خود در کنار خانواده های نیازمند باشند و برای حل مشکلات آنها گام بردارند.

منطقی خاطرنشان کرد: امسال در بنیاد دستان مهربان زنجان کمپین مداد نارنجی برای تامین نوشت افزار برای کودکان محصل نیازمند، کمپین درمانی برای کودکان نیازمند به دندانپزشکی، خدمات کلیوی و فیزیوتراپی، دوره های توانمندسازی برای بانوان شامل خیاطی، گیوه بافی، گلیم بافی و نقاشی روی پارچه، کارگاه های روانشناسی و سلامت جسمی برای بانوان سرپرست خانوار، اردوهای فرهنگی برای کودکان و دوره های هنر و ورزش برای استعدادیابی کودکان مستعد برگزار شد.

وی بهبود نسل آسیب پذیر، استقلال زنان سرپرست خانوار و آموزش و فرهنگسازی برای کودکان تحت پوشش، ساخت مدارس در مناطق محروم و برپایی کارگاه‌های توانمندسازی گروه های هدف را از رسالتهای و برنامه های این بنیاد ذکر کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha