۲۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۲۱
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 85419156
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پویش «بفرمایید افطاری» در زنجان آغاز شد

۲۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۲۱
کد خبر: 85419156
پویش «بفرمایید افطاری» در زنجان آغاز شد

زنجان - ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: پویش «بفرمایید افطاری» با هدف اطعام نیازمندان در ایام ماه مبارک رمضان در استان آغاز شد.

روح اله صالحی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به فضیلت تکریم نیازمندان در ماه مبارک رمضان، افزود: پهن کردن سفره برای نیازمندان و افطاری ساده اقدام ارزشمندی است که کمیته امداد در کنار مساجد و مراکز نیکوکاری و گروه‌های مختلف مردمی انجام می‌دهد.

وی از فعالیت ۶۵ آشپزخانه اطعام مهدوی در استان زنجان خبر داد و گفت: توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق محروم، طبخ و توزیع غذای گرم میان جامعه هدف و توزیع افطاری ساده از محورهای فعالیت این طرح بوده است که به همکاری خیران، نیکوکاران، موسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و دستگاه های اجرایی انجام می شود.

صالحی همچنین از آغاز پویش «بفرمایید افطاری» در استان زنجان خبر داد و افزود: این پویش در قالب تهیه و و توزیع غذای گرم در ماه مبارک رمضان برای نیازمندان اجرا می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان اضافه کرد: خیرین برای مشارکت در این طرح می توانند با شماره گیری کد دستوری#۱*۰۲۴*۸۸۷۷* و یا واریز کمک به ها شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ در این کار خیر سهیم شوند.

وی ادامه داد: اجرای این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان با همکاری مراکز نیکوکاری و خیرین ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha