آمادگی ۴۰۰ مرکز نیکوکاری یزد برای جمع‌آوری کمک‌های مردم به نیازمندان

یزد- ایرنا - با طنین صدای زنگ نیکوکاری در مدارس استان یزد، این جشن از امروز دوشنبه ۱۴ اسفندماه در سطح استان آغاز و تا پایان سال ادامه دارد؛ ۴۰۰ مرکز نیکوکاری در استان، کمک های نقدی و غیرنقدی مردم را جمع آوری می‌کنند.

به گزارش دوشنبه روابط عمومی کمیته امداد امام (ره) یزد، مدیرکل این نهاد در استان در مراسمی که به همین مناسبت با حضور نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه یزد، استاندار و جمعی از مسوولان در مدرسه پسرانه فجر دانش برگزار شد گفت: هرسال در سالروز تاسیس کمیته امداد و به بهانه رسیدن سال نو، در مدارس سراسر کشور جشن ملی نیکوکاری برگزار می‌شود.

"محمد شجاعان" با بیان اینکه هدف اصلی برگزاری جشن نیکوکاری، مسئله ثبات فرهنگ احسان و نیکوکاری و نهادینه سازی آن در جامعه خصوصا در بین دانش‌آموزان است افزود: کمک‌های جمع‌آوری شده نیکوکاران توسط این نهاد به فقرا و نیازمندان اختصاص پیدا می‌کند تا این ولی‌نعمتان جامعه نیز بتوانند شب عید خود را همچون سایر هموطنان به شادی سپری کنند.

وی اظهار کرد: نیکوکاران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ به نام کمیته امداد یزد و یا شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۵*۸۸۷۷* به دست نیازمندان برسانند و همچنین مدارس، پایگاه‌های کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، مساجد محل و مصلاهای نماز جمعه در سراسر استان، آماده دریافت کمک‌های نقدی، غیرنقدی نیکوکاران می‌باشند.

شجاعان ادامه داد: کمیته امداد کمک‌های جمع‌آوری شده را به نیابت از نیکوکاران، در قالب بسته‌های معیشتی در آستانه شب عید در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار خواهد داد.

۲۷۰ هزار دانش آموز در یکهزار و ۵۰۰ باب مدرسه در استان یزد تحصیل می کنند همچنین حدود ۵۰ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد استان هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha