زوج کلاهبردار در ایستگاه راه آهن زنجان به دام افتادند

زنجان - ایرنا - رئیس پلیس راه آهن شمالغرب گفت: زوج کلاهبردار با پنج میلیارد ریال کلاهبرداری در ایستگاه ریلی زنجان دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان،‌ سرهنگ اکبر فاطمی روز سه شنبه در تشریح جزئیات این خبر، افزود: برابر رصد و پایش سامانه های حمل و نقل، مشخصات ۲ متهم کلاهبرداری تحت تعقیب محرز شد.

وی افزود: این ۲ متهم که در قالب خانواده با شگرد شراکت در یکی از تاکسی های اینترنتی و خدمات جانبی برای کلاهبرداری میلیاردی از شهروندان میانه ای اقدام کرده و تحت تعقیب در مسیر ریلی میانه – زنجان در حال فرار بودند شناسایی شدند و دستگیری آنها در دستور کار پلیس راه آهن قرار گرفت.

سرهنگ فاطمی تصریح کرد: این زوج کلاهبردار بعد از هماهنگی قضائی در ایستگاه قطار زنجان بازداشت و به یگان انتظامی منتقل شدند.

رئیس پلیس راه آهن شمالغرب با اشاره به کلاهبرداری پنج میلیارد ریالی این ۲ متهم از ۳۵ شهروند در شهرستان میانه، اظهار داشت: متهمان دستگیر شده بعد از مواجهه با دلایل و مستندات به بزه انتسابی اعتراف کردند و در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.

کشف ۱۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان در پی اجرای طرح تشدید مقابله با سرقت از کشف ۱۱ دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی خبر داد.

سرهنگ داود مرسلی اظهار داشت: در این طرح هشت دستگاه خودرو پراید، ۲ دستگاه پژو، یک دستگاه پیکان و ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد و ۲۵ سارق دستگیر شدند.

این مقام انتظامی بیان کرد: پلیس، شبانه روز و با تمام توان برای دفاع از نظم و امنیت جامعه تلاش می کند و از شهروندان تقاضا می شود ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه، هرگونه اقدام مشکوک در خصوص سرقت را به سرعت از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف هفت میلیارد ریالی کالای قاچاق در خدابنده

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده گفت: در پی توقیف یک دستگاه وانت پیکان، موبایل و لوازم جانبی به ارزش هفت میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ محسن غنیمتی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی حین رصد جاده های استان به یک دستگاه خودرو وانت پیکان در محور خدابنده – بیجار مشکوک شدند.

وی افزود: خودرو مورد نظر با اشراف پیرامونی و مراقبت های پلیسی متوقف شد که در بازرسی از آن هفت دستگاه گوشی آیفون، ۲۶ قطعه لوازم جانبی، ۲ دستگاه تلویزیون خارجی قاچاق به ارزش هفت میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی با اشاره به انتقال خودرو به پارکینگ، تصریح کرد: در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل شد و راننده به همراه کالای مکشوفه در اختیار مقم قضائی قرار گرفت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha