کامران پولادی کرسی نمایندگی نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس دوازدهم را کسب کرد

نوشهر - ایرنا - کرسی نمایندگی حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس و کلاردشت با ۲۷ هزار و ۳۴۲ رأی از مجموع ۹۳ هزار و ۱۶۷ رأی مأخوذه به کامران پولادی رسید.

به گزارش ایرنا، نتیجه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس و کلاردشت بنا به اعلام ستاد انتخابات کشور با تغییر نماینده از سوی مردم این حوزه همراه بود.

بیش از ۲۰۰ هزار نفر در این سه شهرستان واجد شرایط مشارکت انتخاباتی را داشتند که از این تعداد ۹۳ هزار و ۱۶۷ نفر آراءِ خود را در ۲۲۵ شعبه اخذ رأی به صندوق‌ها انداختند.

کامران پولادی در این حوزه انتخابیه در رقابت با محمدعلی محسنی بندپی نماینده دوره مجلس یازدهم، رضا علیخانی معاون سابق امور عمرانی استانداری مازندران و ۲۲ نامزد دیگر، توانست با کسب ۲۷ هزار و ۳۴۲ رأی به عنوان منتخب مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت راهی مجلس دوازدهم شود.

به گزارش ایرنا، برای انتخابات ۱۱ اسفند سه هزار و ۲۱۰ شعبه اخذ رأی در سراسر مازندران برپا شد که از این تعداد ۲ هزار و ۵۶۹ شعبه ثابت و ۶۴۱ شعبه سیار بود.

همچنین از نظر تفکیک شهر و روستا نیز از سه هزار و ۲۱۰ شعبه اخذ رأی استان، یک‌هزار و ۴۶۸ شعبه برای مناطق شهری و یک‌هزار و ۷۴۲ شعبه برای مناطق روستایی تدارک دیده شد.

در این انتخابات ۲ میلیون و ۴۷۸ هزار و ۲۴۴ مازندرانی واجد شرایط رأی‌دهی بودند که از بین ۳۳۲ نامزد حضور در مجلس دوازدهم و پنج نامزد مجلس خبرگان رهبری نام افراد مد نظر خود را به صندوق انداختند تا در نهایت ۱۲ نماینده منتخب مازندرانی‌ها از ۹ حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی و چهار نماینده این استان در مجلس خبرگان رهبری انتخاب شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha