آملی‌ها رضا حاجی‌پور را برای دومین دوره پیاپی به مجلس شورای اسلامی فرستادند

ساری - ایرنا - رضا حاجی‌پور نماینده مردم آمل در مجلس یازدهم برای دومین دوره پیاپی با رأی اکثریت رأی‌دهندگان انتخابات ۱۱ اسفند در این شهرستان به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

به گزارش ایرنا، بنا بر اعلام ستاد انتخابات کشور رضا حاجی‌پور با رأی اکثریت رأی‌دهندگان آمل در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده این شهرستان در مجلس دوازدهم انتخاب شد.

۱۰۱ هزار و ۳۵۶ نفر از مردم شهرستان آمل روز ۱۱ اسفند در ۳۵۴ شعبه اخذ رأی این حوزه انتخابیه مشارکت کردند که از این تعداد ۲۸ هزار و ۴۱۵ نفر نام رضا حاجی‌پور را به عنوان نامزد منتخب به صندوق‌ها انداختند.

حاجی‌پور در انتخابات مجلس یازدهم با ۵۷ هزار و ۹۵۱ رأی توانست به مجلس راه یابد و نخستین دوره حضورش در مجلس شورای اسلامی را ثبت کرد.

به گزارش ایرنا، برای انتخابات ۱۱ اسفند سه هزار و ۲۱۰ شعبه اخذ رأی در سراسر مازندران برپا شد که از این تعداد ۲ هزار و ۵۶۹ شعبه ثابت و ۶۴۱ شعبه سیار بود.

همچنین از نظر تفکیک شهر و روستا نیز از سه هزار و ۲۱۰ شعبه اخذ رأی استان، یک‌هزار و ۴۶۸ شعبه برای مناطق شهری و یک‌هزار و ۷۴۲ شعبه برای مناطق روستایی تدارک دیده شد.

در این انتخابات ۲ میلیون و ۴۷۸ هزار و ۲۴۴ مازندرانی واجد شرایط رأی‌دهی بودند که از بین ۳۳۲ نامزد حضور در مجلس دوازدهم و پنج نامزد مجلس خبرگان رهبری نام افراد مد نظر خود را به صندوق انداختند تا در نهایت ۱۲ نماینده منتخب مازندرانی‌ها از ۹ حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی و چهار نماینده این استان در مجلس خبرگان رهبری انتخاب شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha