دادستان: ۱۵ نفر به دلیل تخلف انتخاباتی در سرپل‌ذهاب دستگیر شدند

قصرشیرین- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب سرپل‌ذهاب اعلام کرد: ۱۵ نفر به دلیل تخلف انتخاباتی و اختلال در نظم و فرآیند برگزاری انتخابات در این شهرستان دستگیر شدند.

امیر فیضی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این افراد در اطراف شعب و صندوق های اخذ رای موجب اخلال در روند انتخابات شده بودند بازداشت و برای آنها پرونده قضایی تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه ۶ دستگاه خودرو از اخلال گران در امر نظم شعب توقیف شده است، اظهار کرد: اخباری مربوط به درگیری مسلحانه و کشته و زخمی شدن تعدادی از طرفداران نامزدهای انتخابات مجلس در فضای مجازی منتشر شده که صحت ندارد و تمام این اخبار کذب است.

دادستان سرپل‌ذهاب در ادامه گفت: نظم و امنیت خط قرمز همه ماست و تا آخرین ساعات رای گیری نظارت و پیگیری و رصد جرایم انتخاباتی ادامه دارد و در صورت مشاهده هرگونه تخلفی با اخلال گران در امر انتخابات برخورد می‌شود.

فرآیند اخذ رای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان کرمانشاه از ساعت هشت صبح امروز (جمعه ۱۱ اسفند) همزمان با سراسر کشور برای انتخاب هشت نماینده خانه ملت و ۲ نماینده خبرگان رهبری آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۱۴ شهرستان است و هشت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و ۲ نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

درب یک هزار و ۶۷۰ شعبه اخذ رای در سراسر استان کرمانشاه از ساعت هشت صبح بر روی رای دهندگان گشوده شده و مردم می‌توانند آرای خود را به صندوق بیاندازند.

در استان کرمانشاه با حدود ۲ میلیون نفر جمعیت افزون بر یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر بالای ۱۸ سال شامل ۸۳۰ هزار و ۱۸۴ نفر مرد و ۸۱۱ هزار و ۱۳۹ نفر زن حق رای دارند که از این تعداد ۷۵ هزار و ۷۴ نفر از آنها رای اولی هستند.

۳۲ هزار نفر عوامل اجرایی در یک هزار و ۶۷۰ شعبه اخذ رای سراسر استان کار برگزاری انتخابات را برعهده دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha