پزشکان یزدی برای حضور در انتخابات، "نسخه متفاوت" پیچیدند

یزد- ایرنا- تعدادی از پزشکان استان یزد با نوشتن نسخه‌ای متفاوت برای حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند، از همه اقشار جامعه خواستند حضوری پر رنگ در پای صندوق‌های رأی داشته باشند.

به گزار ایرنا، تبیین اهمیت حضور مردم در عرصه تعیین سرنوشت و ایفای نقش در معادلات کشور یکی از اصلی‌ترین راه‌ها برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی است .

پزشکان از جمله اقشار موثر و نخبه جامعه هستند که توصیه های آنها نقش موثری در حضور و مشارکت پر رنگ مردم در این عرصه سرنوشت ساز دارد.

به همین بهانه به سراغ شماری از پزشکان استان رفتیم تا نقطه نظرات آنها را در مورد اهمیت حضور در انتخابات ۱۱ اسفند جویا شویم.

حضور پررنگ در انتخابات برای بهبود شرایط فعلی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با بیان اینکه یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی این است که همواره مورد حمایت و همراهی ملت قرار گرفته است گفت: حضور مردم در بیش از ۴۰ انتخابات در دهه های گذشته و در همه صحنه ها کشور نشان دهنده همراهی و همدلی مردم باید نظام مقدس است .

دکتر سیّد مهدی هاشمی باجگانی اظهار کرد: با توجه به تهدیداتی که در شرایط فعلی برای کشور وجود دارد برای حفظ اقتدار کشور ، آرامش ، ابراز حمایت از نظام جمهوری اسلامی، لازم است حضور بسیار خوب و دشمن شکنی در انتخابات ۱۱ اسفندماه داشته باشیم .

حضور تک تک اعضای جامعه برای خوب شدن حال کشور

عضو هیات علمی و فوق تخصص خون و سرطان کودکان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد هم گفت: برای درمان کودکان سرطانی داروهای استفاده می کنیم که برای بقیه اندام های بدن مانند کبد ، کلیه ، قلب و ریه و تک تک سلولهای بدن کمک می کند که این معضل از بین برود.

علیرضا جناب زاده افزود: همین اتفاق در جامعه باید رخ دهد یک زمانی کشور در شرایطی قرار دارد که قدرتمندان دنیا طمع دارند که آن تجزیه کنند؛ تک تک سلولهای جامعه که ما هستیم باید به راهبرد طولانی مدت جامعه کمک کنیم و حداقل کاری که می توانیم انجام دهیم یک پشتوانه محکمی برای مذاکرات بزرگان و سرمداران کشور در مجامع بین الملی با رای دادن خود ایجاد کنیم .

حضور مردم در بیش از ۴۰ انتخابات در دهه های گذشته و در همه صحنه ها کشور نشان دهنده همراهی و همدلی مردم با این نظام مقدس استوی تصریح کرد: همه باید در روز ۱۱ اسفندماه در پای صندوق رای حاضر شویم تا شرایط کشور بهبود یابد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد هم گفت: فکر می کنم تمام افرادی که در یک جامعه زندگی می کنند علاقه مند هستند در نحوه صحیح اداره کردن آن منطقه و جامعه ای که زندگی می کنند مشارکت داشته باشند.

دکتر حسین ابوالحسینی ادامه داد: تنها راهی که می تواند این کار عملی کند که ما باید نمایندگانی برای اداره امور کشور را انتخاب کنیم که این با حضور در پای صندوق رای صورت می گیرد.

وی افزود: با توجه با تحولات منطقه، این نمود بسیار اهمیت دارد که میزان پشتیبانی خود را از نظام و کشور با رای خود نشان دهیم.

اصلاح امور کشور با حضور در انتخابات

عضو هیئت علمی و فوق تخصص خون و سرطان بزرگسالان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد هم با بیان اینکه ۱۱ اسفندماه روز سرنوشت و اراده ملت ایران است گفت: همه در این روز برای تغییر و اصلاح امور کشور در پای صندوق رای حاضر شوند.

دکتر حسنعلی واحدیان اردکانی افزود: تنها راه برای ثبت این واقعه مهم در پیش داریم حداکثری مشارکت مردم است با این کار می توانیم امور به سرسپردگان مردم واگذار کنیم و این تنها راه اصلاح امور است.

نگاه قدرت های استکباری به حضور مردم

عضو هیات علمی و رئیس دانشکده طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد هم با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفندماه گفت: سرنوشت مردم با نوع انتخاب انها گره خورده است.

دکتر محمدحسن نجفی افزود: در این دوره مسئله امنیت ملی و منطقه ای مهم است چه بخواهیم و نخواهیم قدرتهای استکباری نگاهشان به میزان مشارکت مردم کشور ماست و براساس این نوع رفتار مردم برنامه های خود را برنامه ریزی می کنند اینکه تحریم ها را تشدید می کنندو فشارهای سیاسی به کشور وارد می کنند.

وی گفت: شرکت در انتخابات ، تعیین سرنوشت خودمان و فرزندان و آینده ماست.

دیدگاه سیاسی خود را در صندوق رای نشان دهیم

دکتر مهران کریم، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد هم افزود: در کشور ما انتخابات متعددی برگزار می شود و این فرصتی برای مشارکت مردم است و اگر می خواهیم تغییر ایجاد کنیم باید نظر و دیدگاه خودمان را با رای به صندوق بیاندازیم و با انتخاب فرد اصلح شرایط را بهبود ببخشیم.

با حضور در پای صندوق رای اتحاد خود را به رخ جهانیان بکشانیم

معاون درمان این دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد هم گفت: در طول تاریخ هرگاه به گذشته می نگریم اجنبی هیچ گاه خواهان خیر و برکت برای ایران نبوده است پس بخاطر اقتدار ایران و خاک ایران ، روز جمعه در پای صندوق رای حاضر می شویم تا اقتدار ملی ایران را به رخ جهانیان بکشانیم .

دکتر سید کاظم رضوی افزود: حضور در پای صندوق رای به رسمیت شناختن انتخابات و مردم سالاری می باشد و رکن جمهوریت نظام است پس برای جمهوریت نظام روز جمعه در پای صندوق ها حاضر و رای دهیم.

وی اظهار کرد: در بحث اسلامیت نظام مقام معظم رهبری تکلیف شرعی و حجت را بر ما تمام کردند پس همه ایرانیان میهن پرست روز جمعه برای نشان دادن اقتدار ملی و حفظ خاک ایران عزیز حاضر و اتحاد ایرانیان به رخ جهانیان بکشانند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند سال جاری برگزار می‌شود، استان یزد با چهار حوزه انتخابیه و ۱۲ شهرستان دارای چهار کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha