دعوت سازمان انتقال خون از آحاد جامعه برای حضور در صحنه انتخابات

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان انتقال خون با دعوت از آحاد جامعه برای حضور در صحنه انتخابات، بر نقش مشارکت حداکثری و انسجام ملی در مسیر آبادانی و تداوم توفیقات کشور تاکید کرد.

به گزارش ایرنا از سازمان انتقال خون، مصطفی جمالی با اشاره به پیشرفت های علمی و جایگاه برجسته سازمان انتقال خون ایران در سطح منطقه، آسیا و جهان، اظهار داشت: بخش زیادی از توفیقات به دست آمده، حاصل مشارکت و همدلی مردم در یاری رساندن به این سازمان حیاتی بوده است.

وی افزود: مشارکت و حضور آگاهانه و موثر اقشار مختلف مردم در هر مسئله ای می تواند راهگشا و امید آفرین باشد به نحوی که در موضوع اهدای خون و با مشارکت مردم، پاسخگوی کامل نیاز مراکز درمانی کشور به خون و فرآورده های آن هستیم و همین روحیه مشارکت، باید در صحنه انتخابات نیز ادامه پیدا کند تا کشور بتواند با قدرت در مسیر پیشرفت، به حرکت خود ادامه دهد.

مدیرعامل سازمان انتقال خون گفت: امیدواریم با شرکت بالای مردم و انتخاب نمایندگان اصلح، شاهد تشکیل مجلسی پویا و کارآمد باشیم تا در حوزه های مختلف بخصوص نظام سلامت، حرکت های شتابنده علمی و عملی به سوی قله موفقیت، نتیجه بخش باشد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha