شرکت در انتخابات صیانت از حریم انقلاب اسلامی است

اراک - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: حضور آگاهانه و پرشور آحاد مردم در انتخابات پیش رو، لبیک‌ به رهبر معظم انقلاب اسلامی و صیانت از حریم اسلام و انقلاب است.

آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی با حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات روز جمعه بار دیگر توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و حمایت قاطع خود از انقلاب اسلامی را به تصویر می‌کشد.

وی ادامه داد: امام راحل در سال ۱۳۴۲ مسیر انقلاب اسلامی را برای ملت ایران ترسیم کردند و برای اینکه به جهانیان ثابت شود که ملت از این مسیر مقدس خارج نمی‌شود باید آحاد جامعه در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

امام جمعه اراک، شرکت در انتخابات را وظیفه شرعی و قانونی برای هر ایرانی عنوان کرد و اظهار کرد: هر چه حضور و مشارکت در انتخابات بیشتر باشد قدرت و اقتدار کشور در جهان بیشتر می‌شود و مردم باید با درک شرایط کشور در مسایل داخلی و بین‌المللی و برای نقش برآب کردن نقشه‌های شوم دشمنان در این رویداد سیاسی حضور گسترده داشته باشند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی حضور پرشور مردم در این انتخابات را بیانگر بلوغ سیاسی و اجتماعی ملت عنوان کرد و گفت: پیام مردم ایران به دنیا در این انتخابات این است که روی مواضع اصولی خود ایستاده و از مسیری که امام راحل برایشان ترسیم کرده است خارج نمی‌شوند.

وی نمایندگان مجلس را در برابر مردم مسئول دانست و گفت: راه یابی به مجلس و دریافت مقام و منصب در جامعه اسلامی یک موهبت الهی است که مسئولان و نمایندگان مجلس باید خدمتگزاری به مردم را سرلوحه امور خود قرار دهند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند ماه جاری برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha