۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۲۳
کد خبر: 85399821
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

ساعات رای‌گیری و محل شعبه‌های اخذ رای زرتشتیان استان یزد اعلام شد

یزد- ایرنا- ساعات رای گیری و محل هفت شعبه اخذ رای زرتشتیان استان یزد شامل سه شعبه ثابت و چهار شعبه سیار برای انتخابات مجلس دوازدهم در این استان اعلام شد.

به گزارش ایرنا، زرتشتیان ایران ۲ نامزد تایید صلاحیت شده دارند که در انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفندماه با یکدیگر رقابت می کنند.

محل و ساعات رای گیری زرتشتیان استان یزد به شرح زیر اعلام شده است:

۱- صندوق ثابت واقع در سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی یزد که طبق ساعت رای گیری فعالیت میکند.

۲- صندوق سیار شماره ۱ نرسی آباد در محله کسنویه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر.

۳- از ساعت ۱۲ تا ۱۶ در محله نصرت آباد و از ساعت ۱۶ تا پایان وقت رای گیری، صندوق سیار شماره ۲ کوچه بیوک.

۴- از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ در محله خرمشاه و از ۱۲ تا ۱۶ عصر در محله اهرستان و از ۱۶ تا پایان وقت رای گیری در صندوق سیار شماره سه قاسم آباد.

۵- از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر در محله رحمت آباد و از ۱۲ تا ۱۶ عصر در محله مریم آباد و از ۱۶ تا پایان وقت رای گیری در صندوق سیار.

۶- در شهرستان تفت و توابع به فاصله هر یک ساعت؛ شروع از محلات زین آباد ، چم ، مبارکه ، خلیل آباد ، حسینی، باغ گلستان ، راحت آباد ، سرده و در پایان در محله باغ خندان تا پایان وقت رای گیری.

۷- در شهرستان میبد در محله مزرعه کلانتر و در شهرستان اردکان در روستای شریف آباد صندوق ثابت در آتشکده آن محل طبق ساعت رای گیری فعالیت میکند.

طی چند روز گذشته نشست های انتخاباتی برای معرفی برنامه معارفه ۲ نامزد زرتشتی انتخابات مجلس دوازدهم در کشور اقای "فرخ ایزدی کلانتری" و خانم "بهشید برخوردار" در شهرهای کرج، تهران، یزد، کرمان، شیراز و اصفهان برگزار شده و یا در حال برگزاری است.

این نشست‌ها با هدف آشنایی با برنامه‌های این نامزدها و جذب حمایت همکیشان با هماهنگی انجمن‌های زرتشتیان برنامه‌ریزی شده‌ است.

۱۵۰ هزار زرتشتی در جهان زندگی می کنند که ۳۰ هزار نفر آنها در ایران و حدود ۶ هزار نفر در شهرستان های یزد، اردکان و تفت در استان یزد ساکن هستند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود، استان یزد با چهار حوزه انتخابیه و ۱۲ شهرستان دارای چهار کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha