نامزدهای انصرافی مجلس در حوزه انتخابیه غرب کرمانشاه به هشت نفر رسید

قصرشیرین - ایرنا - از آغاز رسمی تبلیغات تا امروز دوشنبه، هشت نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه غرب استان کرمانشاه شامل شهرستان‌های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلان‌غرب انصراف دادند.

فرماندار قصرشیرین با تایید این خبر گفت: روز گذشته و امروز سه نامزد به نام‌های «جعفر عزیزی، علی اسماعیلی و محمدرضا عباسی» به صورت رسمی و با مراجعه به ستاد انتخابات قصرشیرین از ادامه رقابت‌های دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی انصراف دادند.

محمد نجفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیش از این نیز آقایان «جهانگیر قمری، علیرضا شکربیگی، فرمان شهبازی، محمدیارکرمی و میثم کریمی» از ادامه رقابت‌های دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب انصراف داده بودند.
وی با بیان اینکه در حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلان‌غرب در مجموع ۳۰ نامزد برای حضور در رقابت انتخابات مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شدند، اظهار کرد: اکنون ۲۲ نامزد با یکدیگر برای کسب یک کرسی مجلس در این حوزه انتخابیه همچنان رقابت دارند.
فرماندار قصرشیرین گفت: در حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلان‌غرب ۲۲۶ شعبه اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم پیش بینی شده است و بیش از سه هزار و ۵۰۰ نفر عوامل مختلف اجرایی، بازرسی، نظارت، امنیتی و انتظامی کار برگزاری، صیانت و امنیت انتخابات را عهده دار هستند.
طبق برنامه زمان‌بندی ستاد انتخابات کشور دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت هشت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد و از حوزه انتخابیه قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل‌ذهاب یک نماینده راهی خانه ملت می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha