۱۷ نامزد انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه قصرشیرین انصراف دادند

قصرشیرین - ایرنا - فرماندار قصرشیرین تایید کرد که با انصراف ۱۷ نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه غرب استان کرمانشاه ۱۳ نفر در کارزار رقابت باقی مانده اند.

محمد نجفی روزچهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق قانون انتخابات نامزدها تا ۷۲ ساعت قبل از برگزاری انتخابات مهلت دارند تا انصراف خود را به صورت رسمی به ستاد انتخابات حوزه انتخابیه اعلام کنند و بعد از پایان مهلت قانونی انصراف آن ها پذیرفته نخواهد شد.

وی با بیان اینکه ۱۷ نامزد از مجموع ۳۰ نامزد تایید صلاحیت شده حوزه انتخابیه قصرشیرین در موعد مقرر قانونی انصراف دادند، اظهار کرد: چند نفر دیگر نیز قصد انصراف داشتند که به سبب اتمام یافتن مهل مقرر در قانون؛ درخواست آنها پذیرفته نشد.

فرماندار گفت: در شهرستان قصرشیرین به عنوان مرکز حوزه انتخابیه غرب کرمانشاه شاهد کمترین تخلف تبلیغات انتخاباتی بودیم و دخالتی از سوی مدیران مبنی بر جانبداری به نقع نامزد خاصی گزارش نشده است.

نجفی ادامه داد: عوامل برگزاری انتخابات غرب کرمانشاه پای کار هستند و همه امکانات نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و تمهیدات امنیتی و انتظامی لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه اتخاذ شده است.

طبق برنامه زمان‌بندی ستاد انتخابات کشور دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت هشت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد و از حوزه انتخابیه قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل‌ذهاب یک نماینده راهی خانه ملت می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha