شهرداری قصرشیرین ۱۰ مکان را برای تبلیغات نامزدهای انتخابات اختصاص داد

قصرشیرین- ایرنا- شهردار قصرشیرین از تعیین ۱۰ مکان برای انجام تبلیغات نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری در این شهر خبر داد.

صابر حیدری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مکان ها در نقاط پرتردد و با هدف ساماندهی تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به صورت موقت در سطح شهر تعیین و ایجاد شده که نامزدها و ستادهای تبلیغاتی آن ها می‌توانند از این فضاها برای نصب اقلام تبلیغاتی خود استفاده کنند.

وی اظهار کرد: مکان های تعیین شده در سطح شهر قصرشیرین شامل جنب مسجد مهدیه، پارک شاهد، روبروی آموزش و پرورش، جنب مدرسه آزادی، ورودی خیابان پیروزی، روبروی مخابرات، جنب دانشگاه آزاد و پیام نور، جنب مسجد امام حسین (ع) و خیابان مدرس است.

شهردار قصرشیرین در ادامه گفت: این اقدام با هدف حفظ زیبایی منظر شهری، برقراری نظم و انضباط در محیط شهر و پیشگیری از نصب اقلام تبلیغاتی روی دیوار، مکان‌های عمومی و دولتی، مبلمان شهری، تابلوها و درختان در نظر گرفته شده و انتظار داریم نامزدهای انتخاباتی با رعایت مُر قانون و قانونمندی خود و هوادارانشان از تخریب چهره شهر پرهیز کرده و در راستای زیباسازی شهر سهیم باشند.

حیدری با تاکید بر اینکه شهرداری با صرف هزینه های هنگفتی نسبت به نقاشی، رنگ آمیزی و زیباسازی مبلمان و منظر شهری اقدام کرده از نامزدها و هوادارنشان خواست تا از وارد کردن آسیب و خسارت به مبلمان و منظر شهری خودداری نمایند.

وی بیان کرد: طبق ماده ۷۶ دستورالعمل تبلیغات نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ماده ۲۶ آیین‌نامه اجرایی انتخابات خبرگان رهبری، الصاق اطلاعیه پوستر و هرگونه آگهی تبلیغاتی روی علائم راهنمایی، تابلوی بیمارستان‌ها، تابلوی مدارس، موسسات آموزشی و سازمان‌های دولتی و اماکن بخش خصوصی ممنوع است.

شهردار قصرشیرین با تاکید بر لزوم رعایت قوانین انتخابات از سوی نامزدهای انتخاباتی، گفت: از آنجا که نمایندگان مردم به عنوان مدافع حقوق شهروندان شناخته می‌شوند نیاز است تا این اصل را قبل از شروع انتخابات به عنوان نخستین وظیفه درسرلوحه کارخویش قرار دهند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت هشت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد و از حوزه انتخابیه قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل‌ذهاب یک نماینده راهی خانه ملت می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha