۲۸ بهمن ۱۴۰۲، ۲۰:۰۵
کد خبر: 85389798
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

باران به شهرستان گرمسیری قصرشیرین لطافت بخشید

۲۸ بهمن ۱۴۰۲، ۲۰:۰۵
کد خبر: 85389798
باران به شهرستان گرمسیری قصرشیرین لطافت بخشید

قصرشیرین - ایرنا - بارش باران طی ۴۸ ساعت گذشته طراوت خاصی به طبیعت شهرستان گرمسیری قصرشرین در اواخر بهمن ماه بخشیده و این بارش ها همچنان به صورت متناوب ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سامانه اخیر بارشی که از پنجشنبه هفته گذشته در شهرستان گرمسیری قصرشیرین آغاز شده و ادامه دارد، ضمن تلطیف نمودن هوا و طراوت بخشیدن به طبعیت سبز این شهرستان، امید را در دل کشاورزان این منطقه زنده کرد.

در حالی که در بهمن ماه بسیاری از استان‌های کشور پوشیده از برف و یا دمای منفی و سرمای شدیدی را سپری می کنند اما در قصرشیرین، بهار زودهنگام از هفته ها قبل شروع شده و طبیعت سبز و دمای هوای مناسب این شهرستان اکنون جلوه گری می کند.

رئیس اداره هواشناسی قصرشیرین در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، میزان بارش باران ناشی از فعالیت سامانه اخیر بارشی که همچنان ادامه دارد ۴۰/۲ میلیمتر باران اعلام کرد و گفت: از ابتدای سال زراعی جاری(مهرماه ۱۴۰۲تاکنون) در قصرشیرین ۲۲۵ میلیمتر و با شروع سال آبی تاکنون (فروردین تا اسفندماه) ۴۰۴/۷ میلیمتر باران در این شهرستان گرمسیری به ثبت رسیده است.

امیر پرویز نجفی افزود:اکنون دمای هوای این شهرستان مرزی و گرمسیر قصرشیرین ۱۴درجه سانتیگراد بالای صفر و میزان رطوبت هوا ۹۳ درصد است.

وی از فعالیت این سامانه بارشی طی چند روز آینده خبر داد.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha