نامزد مجلس خبرگان رهبری در کرمانشاه: مردم پایه و اساس نظام جمهوری اسلامی هستند

کرمانشاه - ایرنا - نامزد مجلس خبرگان رهبری در استان کرمانشاه مردم را پایه و اساس نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: امام راحل با بسیج همه اقشار، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و پس از آن نیز تعیین سرنوشت کشور را به دست ملت سپرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ مصطفی علما روز شنبه در نشست خبری افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی؛ امام راحل شکل گیری نظام جمهوری اسلامی را به رفراندوم گذاشت تا بر اساس نظر مردم نظام برآمده از انقلاب شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه پس از انقلاب بیش از ۴۰ انتخابات در ایران برگزار شده است، گفت: مردم با حضور موثر و گسترده در انتخابات ادوار گذشته و در کنار مسوولان نظام سرنوشت کشور را خودشان تعیین کرده اند.

نامزد مجلس خبرگان رهبری در کرمانشاه: مردم پایه و اساس نظام جمهوری اسلامی هستند

وی اضافه کرد که دشمنان برای ملت ایران و انقلاب اسلامی نقشه های زیادی داشتند اما حضور مردم در عرصه های مختلف از جمله راهپیمایی و انتخابات باعث شد دشمنان از مواضع خود عقب نشینی کنند.

علما با بیان اینکه حضور مردم در صحنه انتخابات دشمن را وادار به عقب نشینی می کند، گفت: حضور مردم در انتخابات قدرت مندی و چانه زنی را در عرصه بین الملل قوی تر می کند.

به اعتقاد وی امنیت کشور و عزت ملت ایران مرهون مبارزات امام خمینی و همراهی مردم است و انقلاب اسلامی ارزان به دست نیامده است؛ جوانان زیادی جان خود را تقدیم کردند از این رو همه ما موظفیم انقلاب را حفظ کنیم.

وی حضور مردم در انتخابات را برای حفظ انقلاب مهم دانست و افزود: هیچکس منکر مشکلات و گرانی نیست و رهبر معظم انقلاب نیز طی ۲۰ سال اخیر همواره اسامی سالها را با محور اقتصاد نامگذاری فرمودند و این نشان می دهد معظم له نیز دغدغه مسایل و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را دارند.

نامزد مجلس خبرگان رهبری همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد مشکلات جوانان کرمانشاه گفت که اقدامات و کارهایی انجام شده در استان کافی نیست؛ کرمانشاه آب و زمین مناسب دارد و در زمینه کشاورزی و دامپروری نیز قطب کشور است، باید ظرفیت حوزه های مختلف در اختیار جوانان قرار گیرد.

نامزد مجلس خبرگان رهبری در کرمانشاه: مردم پایه و اساس نظام جمهوری اسلامی هستند

به گزارش ایرنا؛ استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت ۲ کرسی در مجلس خبرگان رهبری دارد.

از ۶ نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حوزه استان کرمانشاه تاکنون صلاحیت سه نفر به نامهای مصطفی علما، امان نریمانی و رسول خطیبی تایید صلاحیت شده اند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند ماه آینده برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha