ملت وظیفه خود را می‌داند  

نوشهر- ایرنا- جمعی از مردم مازندران با اشاره به افزایش هجمه های معاندان علیه نظام اسلامی و لزوم مشارکت گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تاکید کردند: ملت وظیفه خود را می داند و همه در انتخابات ۱۱ اسفند حضور می‌یابند تا برگ زرینی دیگر از حماسه ملت در کارنامه انقلاب اسلامی ثبت شود.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور و در استان مازندران با سه هزار و ۲۱۰ شعبه اخذ آغاز می شود.

حوزه های انتخابیه ۹ گانه مازندران شامل "ساری و میاندورود"، "قائمشهر، ‌سوادکوه، سوادکوه شمالی، ‌سیمرغ و جویبار"، "نکا، گلوگاه و بهشهر"، "تنکابن، ‌رامسر و عباس‌آباد"، "نور و محمودآباد"، "نوشهر، چالوس و کلاردشت"، "بابل"، "آمل" و "بابلسر و فریدونکنار"است که بیشترین شعب اخذ رای مربوط به بابل، ‌ساری و آمل است.

از این تعداد شعب اخذ رای ۲ هزار و ۵۶۹ شعبه ثابت و ۶۴۱ شعبه سیار در ۱۱ اسفند روز برگزاری انتخابات مستقر هستند، همچنین از مجموع شعب اخذ رای در مازندران یک هزار و ۴۶۸ شعبه شهری و یک هزار و ۷۴۲ شعبه در روستاهای استان برپا می شوند.

بنا به اعلام ستاد انتخابات مازندران از حوزه‌های انتخابیه ۹ گانه این استان در مجموع ۷۴۸ نفر برای تصاحب یکی از ۱۲ کرسی مازندران در مجلس دوازدهم نام‌نویسی کردند که پس از بررسی پرونده‌ها و صلاحیت نامزدها در سه مرحله توسط هیئت اجرایی در استان، هیئت نظارت بر انتخابات کشور و شورای نگهبان و همچنین افرادی که انصراف دادند، در نهایت تا این لحظه با آمار جدید ارایه شده از سوی شورای نگهبان ۴۵۳ نفر در گردونه رقابت انتخاباتی باقی ماندند.

ملت وظیفه خود را می‌داند  

وعده ما ۱۱ اسفند پای صندوق های اخذ رای

حاج حسین رضوی از نوشهر در پاسخ خبرنگار ایرنا که تکلیف مردم ایران در ۱۱ اسفند چیست؟ گفت : ملت ایران و همشهری هایم وظیفه خود را تاکنون به انجام رسانده اند و در این روز نیز همه در پای صندوق های اخذ رای حاضر می شوند تا بار دیکر تاریخ ساز شوند.

وی اظهارداشت : راه خون شهداست که همه در انتخابات حضور همه جانبه داشته باشیم چرا که تاکنون به واسطه همین حضور گسترده مردم در صحنه های سیاسی و اجتماعی بوده که انقلاب اسلامی را در برابر دسیسه های دشمنان حفظ کرده است.

وی تاکید کرد : وعده همه ملت ایران در روز ۱۱ اسفند پای صندوق های اخذ رای است که تا بیایید تکلیف دینی و ملی خود را به انجام برسانند اما این نکته مهم است که داوطلب اصلح، کارآمد و مدیر و مدبر را باید برای ورود به قوه مقننه و مجلس خبرگان رهبری انتخاب کنند.

این شهروند نوشهری بصیرت را لازمه شرکت گسترده آحاد ملت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری دانست و اضافه کرد : همانطور که نماز بر همگان واجب است حضور در انتخابات در نظام اسلامی نیز بر همه واجب است که تاکنون با همین رویکرد در همه انتخابات انقلاب اسلامی شرکت کرده ام.

رضوی با اشاره به استمرار توطئه های دشمنان علیه نظام اسلامی تصریح کرد: تبلیغات سوء دشمنان مبنی بر این که مردم در انتخابات شرکت نکنند راهبردی بوده که بر اساس تجربه ادوار گذشته تا امروز، شکست خورده و به طور قطع این ملت بزرگ ایران در انتخابات اسفند ماه با حضورشان پوزه معاندان را به خاک می مالند و آنان را روسیاه خواهند کرد.

ملت وظیفه خود را می‌داند  

انتخابات پرشور در انتظار ایران

ارسلان مشکینی از چالوس با تاکید بر امیدافزایی مسوولان امر در جامعه گفت : جامعه امروز نیاز به امیدافزایی دارد چرا که دشمنان همچنان بر طبل ناامیدی می کوبند که در این شرایط رسانه ها باید بیش از پیش برای تحقق مشارکت سیاسی بالا در انتخابات تلاش وافر کنند.

وی اضافه کرد : به گفته مسوولان برگزار کننده انتخابات همه سلایق و گرایش های سیاسی در این دوره از انتخابات حضور دارند که همین مهم سبب می شود تا مردم بهتر توانند فرد مورد نظر خود را با آگاهی بیشتر انتخاب کند و انتخابات پرشور در انتظار ایران است.

این نمازگزار تاکید کرد : ملت ایران هیچگاه فریب دشمن را نخورده و نخواهد خورد و تکلیفش را بخوبی در همه ادوار انقلاب اسلامی نشان داده و در انتخابات ماه آینده نیز به نحو احسن انجام می دهد و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهیم زد.

مشکینی اظهارداشت : مسوولان برگزار کننده انتخابات باید به لحاظ امنیتی اوضاع کشور را رصد کنند تا دشمنان نتوانند خدشه ای در گوشه و کنار کشور در این شرایط انتخاباتی بوجود آورند.

همه می آییم

سکینه کیان پور از رامسر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت : ای خبرنگار همه ملت در پای صندوق های اخذ رای حاضر می شوند اما باید فرد ولایی و متدین و از همه بهتر و کارآمدتر را برای شهرشان انتخاب کنند که بر مشکلات هر منطقه چاره اندیشی کنند.

وی افزود : در چنین شرایطی باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب بود که توصیه های ایشان را بکار گرفت تا انتخاب اصلح به معنای واقعی صورت گیرد و همه ادای دین کرده باشیم.

این بانوی رامسری تاکید کرد : کشور ما در حال توسعه و پیشرفت است و با انتخاب داوطلب متعهد و متخصص و کارآمد و مردمی به طور قطع نیز در موفقیت بیش از پیش ایران قوی تاثیرگذار خواهد بود.

کیان پور با کمبود زیرساخت های شهرستان های غرب مازندران اشاره کرد و گفت : منتخبان مردم این منطقه در مجلس شورای اسلامی باید برای حل این مشکلات زیرساختی که بسیار نگران کننده شده نظیر ترافیک، جاده و کمبودهای آب و برق تدابیر ویژه ای بیندیشند.

ملت وظیفه خود را می‌داند  

ما ملت خروشان هستیم در تاریخ سازی یگانه ایم

رضا مددی از تنکابن با تاکید بر حضور حماسی مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت : دشمن بداند ما ملت خروشان هستیم و در موقعیت های راهبردی با واحد و انسجام همیشگی تاریخ ساز می شوند که در ۱۱ اسفند این مهم باردیگر اتفاق می افتد.

وی گفت : حضور گسترده ملت در رویدادهای سیاسی نظیر انتخابات کشور را بیمه می کند و مردم به این درک واقعی و مهم رسیدند و در انتخابات ماه آینده برزگ زرینی دیگر از حماسه حضور را در کارنامه انقلاب اسلامی ثیت خواهد کرد.

امام جمعه نوشهر گفت : دشمن در شرایط کنونی کشور به دنبال ناامن کردن انتخابات است که همه باید بیش از پیش هوشیار باشیم.

آیت الله محمود مشایخ افزود : در چنین شرایط انتخاباتی مسوولان باید هوشیاری و رصدشان را بیشتر کنند و ما مردم نیز باید نقش مان را به خوبی در این شرایط ایفا کنیم یعنی هرچه آگاهی و بصیرت مان بیشتر باشد کارهای مربوط بهتر پیش می رود.

وی اظهارداشت: دیگر این که به تبلیغات منفی دشمنان گوش ندهیم و با حضور پرشور در ۱۱ اسفند همچون ۲۲ بهمن، به طور قطع با هوشیاری ملت و عنایت خدای متعال اقدامات کور دشمنان خنثی می شود و در روزهای آینده نیز با حماسه مردمی سرنوشت سازی روبرو خواهیم شد.

خطیب جمعه نوشهر گفت : انتخابات یعنی تعیین سرنوشت خود و کشور، اگر ما مردم رای ندهیم و سرنوشت خود و کشورمان را تعیین نکنیم بنابراین دشمن برای تعیین سرنوشت خواهد کرد پس بیاییم اختیارمان را به دست دشمن ندهیم خودمان برای خودمان تصمیم گیری کنیم.

وی بر ضرورت انتخاب فرد صالح، امین، مومن، کاردان در بین نامزدها از سوی مردم تاکید کرد و گفت : مردم باید فرد اصلح را در بین نامزدها انتخاب کنند تا نماینده خوبی به مجلس شورای اسلامی بفرستیم و همین طور نماینده خوبی برای مجلس خبرگان رهبری انتخاب کنیم.

شهرستان های غرب مازندران در مجلس شورای اسلامی سه نماینده دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha