گیتی‌پسند در اندیشه صعود به مرحله حذفی لیگ برتر والیبال + فیلم

اصفهان-ایرنا- سرخ‌پوشان «گیتی‌پسند» اصفهان امروز چهارشنبه میزبان «نیان الکترونیک» مشهد هستند و کسب پیروزی در این دیدار برای حفظ جایگاه این تیم در بالای جدول و صعود به مرحله حذفی(پلی آف) در لیگ برتر والیبال مردان کشور ضروریست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم والیبال گیتی‌پسند اصفهان از ساعت ۱۶ امروز در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر والیبال مردان کشور از ساعت ۱۶ در سالن «شهدای مخابرات» اصفهان مقابل تیم نیان الکترونیک مشهد به میدان می‌رود.

شاگردان سعید عقیلی که هفته گذشته در اسلامشهر مقابل طبیعت به میدان رفتند و در یک بازی هیجان‌انگیز با نتیجه سه بر ۲ به پیروزی رسیدند؛ در حال حاضر با کسب ۱۲ بُرد، هفت شکست و ۳۶ امتیاز در رده سوم جدول لیگ برتر قرار دارند.

تیم گیتی‌پسند اصفهان در چهار هفته اخیر با کسب پیروزی‌های متوالی شکست‌های پشت سرهم دور رفت را جبران کرد و حتی در مقطعی به رده دوم جدول رقابت‌ها نیز بازگشت ولی هدف اصلی این تیم قرار گرفتن در بین تیم‌هایی است که به مرحله حذفی(پلی آف) لیگ برتر صعود می‌کنند.

شاگردان عقیلی در اواخر دور رفت پنج شکست متوالی بدست آوردند و در آن زمان تا رده ششم جدول سقوط کردند و در حالی که بسیاری از اهالی والیبال فکر می‌کردند این تیم در میانه‌های جدول و یا حتی رده‌های پایین‌تر جای خواهد گرفت، ولی قرمزپوشان اصفهانی با تمرین و تلاش امتیازات از دست رفته دور رفت را در دور برگشت جبران کردند و دوباره جزو مدعیان بالای جدول قرار گرفتند.

تیم والیبال گیتی‌پسند اگر بتواند سه امتیاز بازی عصر امروز با نیان الکترونیک را کسب کند، در صورت باخت شهداب یزد می‌تواند در رده دوم جدول قرار می‌گیرد.

تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد در هفته گذشته میزبان پیکان تهران بود که در آن دیدار با نتیجه سه بر ۲ شکست خورد تا این تیم با ۶ پیروزی، ۱۳ شکست و ۲۴ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار بگیرد.

تیم مشهدی‌ که جایگاه خوبی در جدول ندارند، در بازی‌های گذشته خود نشان داده است که برای پیروزی و رسیدن به رده‌های بالاتر جدول تلاش زیادی می‌کند و به نظر می‌رسد شاگردان عقیلی کار ساده‌ای برای شکست این تیم پیش رو نداشته باشند.

گیتی پستند تنها نماینده اصفهان در لیگ برتر والیبال مردان کشور در دور رفت در مشهد سه بر ۲ نیان الکترنیک را شکست داد و این هفته بدنبال تکرار شکست این تیم با استفاده از امتیاز میزبانی است که این موضوع باعث افزایش انگیزه بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم اصفهانی شده است.

گیتی‌پسند در اندیشه صعود به مرحله حذفی لیگ برتر والیبال + فیلم

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha