جایگاه سومی تیم والیبال «گیتی‌پسند» اصفهان در لیگ برتر والیبال مستحکم‌تر شد + فیلم

اصفهان - ایرنا - تیم والیبال «گیتی‌پسند» اصفهان در بیستمین دیدار خود در لیگ برتر والیبال ایران از سد تیم «نیان الکترونیک» گذشت و با کسب سیزدهمین پیروزی در این دوره از رقابت‌ها، جایگاه سومی خود را در جدول رقابت‌ها مستحکم‌تر کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «تیم والیبال گیتی پسند» اصفهان شامگاه چهارشنبه در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر والیبال مردان ایران در یکی از مهم‌ترین و سرنوشت‌سازترین دیدارهای هفته در «ورزشگاه شهدای مخابرات» اصفهان، مقابل تیم «نیان الکترونیک» مشهد به پیروزی سه بر صفر رسید.

تیم والیبال گیتی‌پسند اصفهان که با پیروزی مهم امشب جایگاه خود را در رُتبه سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر والیبال مردان کشور مستحکم‌تر کرد، موفق شد در یک دیدار پایاپای و نزدیک در دست‌های اول و دوم با نتایج ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۳ و در ست چهارم با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ حریف مشهدی خود را با شکست بدرقه کند.

تیم «نیان الکترونیک» مشهد که در این دیدار از حضور بازیکنان ارزشمند خود شامل مهدی جلوه و سیدمحمد موسوی بهره می بُرد تنها توانست در دست سوم و با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ «گیتی پسند» اصفهان را با شکست به رختکن بفرستد و در این دست یاران «نیان الکترونیک» روی تور مانع گیتی‌پسندی‌ها شدند ولی نتوانستند این روند را در دست چهارم ادامه دهند.

«تیم والیبال گیتی‌پسند» اصفهان در پنج بازی آخر خود در لیگ برتر والیبال عملکردی رویایی داشته است در دیدار امشب به پنجمین برد متوالی دست یافت تا بتواند پنج شکست متوالی دور رفت را جبران کند و به حضور در مرحله حذفی (پلی آف) بسیار امیدوار باشد.

تیم والیبال گیتی‌پسند با بُرد امشب می‌توانست در صورت باخت «شهداب یزد» به رده دوم جدول نیز صعود کند ولی تیم یزدی توانست در خانه پیکان این تیم را سه بر یک شکست دهد و جایگاه دومی خود در جدول رقابت‌ها را حفظ کند.

شاگردان سعید عقیلی در تیم «گیتی پسند» اصفهان در دیدار امشب، هومن باقری، مرصاد آقاجانی، سعید آقاجانی، علی زارع، رمضان صحبتی، آرمین رنجبر و مهران توانا بودند که همگی عملکرد خوبی بویژه در دست پایانی داشتند.

تیم والیبال «گیتی‌پسند» اصفهان با پیروزی امشب، ۳۹ امتیازی شد و جایگاه سوم خود در جدول رده بندی را مستحکم‌تر کرد و این تیم همکنون تنها با یک امتیاز کمتر و با معدل ۱.۰۳۲ در تعقیب تیم رده دوم «شهداب یزد» است.

تیم والیبال «شهداب یزد» نیز با شکست امشب، ۱۶ امتیازی باقی ماند و از جایگاه سوم به رده چهارم جدول رده بندی سقوط کرد.

به گزارش ایرنا، هفته بیستم لیگ برتر والیبال مردان کشور عصر امروز با برگزاری هفت دیدار در شهرهای اردکان، گرگان، رفسنجان، تهران و اصفهان پیگیری شد.

جدول این رقابت ها پس از پایان این دیدارها بصورت زیر است.

جایگاه سومی تیم والیبال «گیتی‌پسند» اصفهان در لیگ برتر والیبال مستحکم‌تر شد + فیلم

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha